Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp! Klarte å knekke tappe skruen på radiatoren i dag, så fikk bare starta den. Skal si den gikk pent nå ja!!! Ikke noe rattling og klakking fra den vanosen.

Har hatt på noe gugge på radiatoren så får prøvekjøre en liten tur i morgen. Blir alu radiator nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som Yngve sier så er sånn "radiator-tett" noe ordentlig dritt. Legger seg overalt hvor det ikke skal legge seg... var på nippet til å ha det på en gang jeg også, på E36'en, men leste så mye dårlig om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp aaaaaaavvv :) Har ikke hatt noe som helst i kjølevannet. Tok hodet på plast skruen.å limte det på igjen der resten står fast inni hullet den knakk nedi. Sånn rød-alt-mulig-silikon greier. Det holder sikkert tett en liten prøvetur, jeg kjører ikke utpå en bane for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp aaaaaaavvv :) Har ikke hatt noe som helst i kjølevannet. Tok hodet på plast skruen.å limte det på igjen der resten står fast inni hullet den knakk nedi. Sånn rød-alt-mulig-silikon greier. Det holder sikkert tett en liten prøvetur, jeg kjører ikke utpå en bane for å si det sånn.

Ok, da var det jeg som misforstod! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...