Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Ta den jævla dekk diskusjonen en annen plass, det har jeg skrevet tidligere også! Jeg driter nå i hvor mange runder man bruker på et sett med dekk. Jeg kan bruke et sett med dekk uten å flytte bilen 1 meter jeg! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder da!

BBS RC prosjektet :)

IMG_4463.jpg

To stk polerte, og to stk som må til retting!

IMG_4464.jpg

Fikk Gasolin polerings kit i Posten i dag, så det blir nok blankere kant i løpet av helgen!

IMG_4465.jpg

IMG_4466.jpg

Fikk også NYE muttrer til BBS RS felgen i Posten i dag, desse er i hel aluminium og er CNC laga! Ble mye penere enn lakkerte.

IMG_4467.jpg

IMG_4471.jpg

IMG_4475.jpg

IMG_4476.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med hydraulisk håndbrekk på bil med ABS?

Håndbrekket er jo så dårlig på desse bilene, at når jeg skal smelle på E36M3 bak bremsene kan jeg like godt fjerne alt håndbrekk greiene og montere hydraulisk. Så går det i det minste an å få bilen til å stå i en bakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med hydraulisk håndbrekk på bil med ABS?

Håndbrekket er jo så dårlig på desse bilene, at når jeg skal smelle på E36M3 bak bremsene kan jeg like godt fjerne alt håndbrekk greiene og montere hydraulisk. Så går det i det minste an å få bilen til å stå i en bakke.

Kor dårlig er det då? Har ikkje du nye bremser osv?

Eg har jo orginale bak bremser på min, og den låse greitt, det gikk greitt å snu med brekken på tørt husker eg. Er jo sjølsagt ikkje noe å kjøre på bane med, (eg har lyst på hydr selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...