M3 Yngve Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Ja ja, strøken kan så være, men ikke gull alt som shinner vet du Larsen. Er ju rust under den fine lakken din, he he.
SSM Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Nei, det er sikkert og visst Men skal man ha E30 så må man jo bare leve med det, de ruster jo uansett nesten!
Superbeetle Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Har det ikke lagt bilder av denne her inne før da? Har iallefall vært en diskusjon om det.. Grønn med matchende interiør og felgsenter.. Om det er samme bilen da..
SSM Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Tror ikke det har vert bilder av min bil som grønn, men har vert oppe et par grønne. Ligger en tråd på annet bil & motorprat som jeg blåste støv av i dag
bbmw Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Se her ja Finfint prosjekt Kompis av Bjarne du? Stemmer det Julian - Bjarne
SSM Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Han ville ikke ut med hvem Bjarne Men tenkte meg det var DEN Bjarne der! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
SSM Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Tok meg et møte med meg selv i dag, og jeg kommer til å bytte hele plata under frontruta. Rusten gikk bortover mot andre siden, så jeg tar det med det samme. Hvordan det skal løses med Biltilsynet vet jeg ikke, men det er nok en prosedyre på det. Jeg har jo hatt bilen i de sisste tre åra, og tatt mye bilder samt at jeg har den gammle delen. Så tror nok at det skal gå rimelig greit.
leif harald Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Må henge i nå vis du skal være klar til sommeren Burde vel ikke snakke jeg menmen hehe
SSM Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Lenge til sommeren Leif, det er jo vinter enda Regner med å være klar i sisste halvdel av mai. Spørst jo om jeg få solgt noe deler og.
leif harald Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Lenge til sommeren Leif, det er jo vinter enda Regner med å være klar i sisste halvdel av mai. Spørst jo om jeg få solgt noe deler og. Hehe, ja men det går fort Alt får fort!
Thunegutt Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Du bør snakke med biltilsynet før du eventuelt skjærer bort denne plata. Jeg gjorde jo det samme på min for noen år siden. Dokumenterte med mange bilder uten på forhånd å ha snakket med biltilsynet, men da ble jo dette gjordt av Bavaria, så litt mer "seriøst" da enn en som gjør det hjemme i sin garasje...
SSM Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Har ikke tid til å vente! De trenger ikke vite at jeg allerede har gjort det sånn sett. Skal snakke med de på tirsdag uansett å høre om søknaden. Plata er nesten av nå uansett. Dessuten er det jo ikke noe å bekymre seg for nå jeg vet at jeg har rent mel i posen uansett hvor mange ganger de snur på krona. Hvem som banka inn VIN nummeret på ny til deg da?
M3 Yngve Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Mr Larsen. De tar bilen fra deg og kan bli mye styr for å få den igjen. Hva du sier og vet betyr ikke mye for våre høye herrer oss biltrangsynet. Men ta med bilder og be dem skrive det i vognkortet.
Thunegutt Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Jeg risset inn nummeret selv. Fikk det skrevet i vognkortet.
SSM Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Jada, skal snakke med de på tirsdag om hvordan det skal gjøres. Kommer sikkert ikke til å vise bilen før til neste år eller seint i år uansett. Rissa du med rissepenn på luft da eller? Før lakk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå