Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Sorry, må presisere at det er søknaden jeg har fått godkjent. Har ikke vinterhjul, så har ikke vært og vist den ennå, men vet at den må ned-reg. til to personer, ref. telefon med BT. Baksetene kan sitte i, men beltespennene (de nede ved setet) må jeg fjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, har sjelden folk i baksetet uansett. Og med mine nesten 190 så er det ikke plass til folk bak uten at jeg sitter som et kvinnfolk å kjører :P Med Pole Position stoler blir ikke det noe problem i hvert fall! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på bilen i dag! Måtte vaske bort litt pusse støv fra felg restaureringen.

IMG_4484.jpg

Tok av bakfangeren å ribbba bagasjerommet for å leite etter rust. Ble positivt overrasket for at det ikke var noe snadder der. Må muligens sveise rett over slepekroken, vi får se hvor mye det er.

IMG_4488.jpg

IMG_4485.jpg

IMG_4487.jpg

IMG_4489.jpg

IMG_4490.jpg

Ormebolet som det skal bli orden på til våren. Skal leggest dynamat i hele bagasjen, og inn med forsterker og en 10" eller 2x8" sub.

IMG_4491.jpg

Tok opp teppet siden jeg fryktet det fortsatt var fukt under det, og jeg hadde rett. Den super duper epoxy grunninga som jeg fikk er visst ikke så super duper alikevel! Kunne skrape noe av det vekk med bare nagla. Så her skal det klages! Kostet jo en arm og en legg #-o

IMG_4497.jpg

IMG_4496.jpg

Kaliperene til bak bremsene er klare for sandblåsing, det skal jeg få gjort i løpet av uka og levert de til pulverlakk.

IMG_4494.jpg

Overhaling sett til kaliperene fra Ebay

IMG_4499.jpg

Braketter til 3.2l bakbremsene

IMG_4500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noe hos den lokale lakkereren på boks. To komponent som man punkterer i boksen. Det er nok ikke tykt nok lag, var ikke problem å skape det vekk. Tror jeg kommer til å få noe som man smører på, slik at det blir tykkere.

Brakettene er awesome de ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...