Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har hatt erfaring med K-Sport og andre "Kina" deler og det har bare vert negativt. Jeg bestemte meg at jeg aldri skal ha noe sånnt igjen. Misforstå meg rett.

Når det er sakt, så er nok K-Sport, D2 og XYZ mye bedre enn det glidekaliper greiene jeg har på bilen nå. Grunnen til at jeg ikke har det er for det ikke er støvmansjetter på de og jeg har lest at stemplene kan sette seg rimelig fort.

Skulle jeg bygd en rein banebil så hadde jeg ikke stussa så mye. Det er mange bevis på at bremsene tåler juling og vel så det.

Til denne bilen vil jeg ha det som kan holde en ferietur på 5000km uten bekymringer. MEN jeg er fortsatt stuck med de teite glidekaliperene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som fikser så mange felger,, vet du vilken overflate behandling d er på work sine kanter? Hadde en ripe som jeg skulle polere bort og da gikk d desverre hull i hinnen.. Det er i allefall ikke klarlakk.. Er work meister s1 3p .. Bare spørr jeg siden du har fikset noen felger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som fikser så mange felger,, vet du vilken overflate behandling d er på work sine kanter? Hadde en ripe som jeg skulle polere bort og da gikk d desverre hull i hinnen.. Det er i allefall ikke klarlakk.. Er work meister s1 3p .. Bare spørr jeg siden du har fikset noen felger:)

Poler opp alle fire ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...