SSM Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Jaha, mye bedre enn alt det andre mikk makket som du har
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Trudde ikkje det var normalt å ha lappen og bil i en alder av 12 år eg..
Øyvind L. Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Jaha, mye bedre enn alt det andre mikk makket som du har
SSM Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Trudde ikkje det var normalt å ha lappen og bil i en alder av 12 år eg.. Og problemet ditt er?
SSM Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Jaha, mye bedre enn alt det andre mikk makket som du har
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Er tydligvis ikkje eg som har problemer gitt !
SSM Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Er tydligvis ikkje eg som har problemer gitt ! Så gi meg grunnen til ditt utsagn eller hold ting for deg selv!
M|Fjeld Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Men du Larsen, alt dette styret ditt rundtom K-sport.. Hvorfor snakker du så negativt om et produkt du aldri har testet?
SSM Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Vel, jeg har hatt erfaring med K-Sport og andre "Kina" deler og det har bare vert negativt. Jeg bestemte meg at jeg aldri skal ha noe sånnt igjen. Misforstå meg rett. Når det er sakt, så er nok K-Sport, D2 og XYZ mye bedre enn det glidekaliper greiene jeg har på bilen nå. Grunnen til at jeg ikke har det er for det ikke er støvmansjetter på de og jeg har lest at stemplene kan sette seg rimelig fort. Skulle jeg bygd en rein banebil så hadde jeg ikke stussa så mye. Det er mange bevis på at bremsene tåler juling og vel så det. Til denne bilen vil jeg ha det som kan holde en ferietur på 5000km uten bekymringer. MEN jeg er fortsatt stuck med de teite glidekaliperene.
jakobm5 Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Du som fikser så mange felger,, vet du vilken overflate behandling d er på work sine kanter? Hadde en ripe som jeg skulle polere bort og da gikk d desverre hull i hinnen.. Det er i allefall ikke klarlakk.. Er work meister s1 3p .. Bare spørr jeg siden du har fikset noen felger:)
SSM Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Hmmm, nei det vet jeg faktisk ikke. Trodde ikke de hadde noe på kantene i det hele tatt jeg men. Bare skyte en mail til Work da, så får du nok svar
MonsterM3 Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Du som fikser så mange felger,, vet du vilken overflate behandling d er på work sine kanter? Hadde en ripe som jeg skulle polere bort og da gikk d desverre hull i hinnen.. Det er i allefall ikke klarlakk.. Er work meister s1 3p .. Bare spørr jeg siden du har fikset noen felger:) Poler opp alle fire
SSM Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Tenker litt på å selge den til våren når den er ferdig med nye oppgraderingene....Men den går ikke under 350.000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå