Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt meg en lite prøvetur og fått stressa bremnsene så godt jeg kunne. Det er jo vått føre her i dag, så fikk ikke skikkelig feeling men. Håndbrekket klarer i hvert fall å låse hjulene på vått, og det skal ikke langt opp før bilen står i ganske bratt bakke. Må bare finne ut hvor lenge den står :P

Er litt spent på hvordan de stolene er å sitte i over lenger tid, var litt trangt med lårene og litt mer mask å komme seg inn og ut. Men det har jeg tatt forbehold om, siden jeg har planer om snap off. Kan jo også bare flytte stolen helt bak før man går utav bilen.

Har satt i Umbraco bolter på kaliperene bak også. Så fjerna jeg mutteren til å justere høyden bak på fjæra, ser ut for at jeg fikk den litt lavere nå. Var kanskje ikke mer som skulle til.

IMAG0574.jpg

IMAG0576.jpg

IMAG0577.jpg

IMAG0578.jpg

IMAG0580.jpg

IMAG0579.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da la jeg inn bestilling hos ACM-AB på et lass med carbon, der da inkludert dørsider! :P

Så på tirsdag sender jeg de andre strake veien i retur til Tyskland, bare satse på at jeg får pengene igjen, anker litt på det men.

Jeg skal handle carbon boks fra samme stedet, så kan vel gjerne ordne noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da la jeg inn bestilling hos ACM-AB på et lass med carbon, der da inkludert dørsider! :P

Så på tirsdag sender jeg de andre strake veien i retur til Tyskland, bare satse på at jeg får pengene igjen, anker litt på det men.

Jeg skal handle carbon boks fra samme stedet, så kan vel gjerne ordne noe der.

Du kommer nok til å bli nøgd med deler derfra!! Ville bedt om at dei ikkje skar til opninger for vindusheis og innvendig dørhandtak, så kan du bruke litt "tid" på å få den passformen du ønsker. Snakker utfra erfaringer med dei som eg har handla der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da la jeg inn bestilling hos ACM-AB på et lass med carbon, der da inkludert dørsider! :P

Så på tirsdag sender jeg de andre strake veien i retur til Tyskland, bare satse på at jeg får pengene igjen, anker litt på det men.

Jeg skal handle carbon boks fra samme stedet, så kan vel gjerne ordne noe der.

Du kommer nok til å bli nøgd med deler derfra!! Ville bedt om at dei ikkje skar til opninger for vindusheis og innvendig dørhandtak, så kan du bruke litt "tid" på å få den passformen du ønsker. Snakker utfra erfaringer med dei som eg har handla der :)

Will do :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...