Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, Bobla var stilig den, greit at jeg ikke har hatt "M3en" så lenge, men tror kanskje at når alt fungerer på din tror jeg det er få biler som gir mer smil per km enn E30M3.

Håper inderlig du snart får deg en skikkelig godtur i bilen så du kommer på andre tanker igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, Bobla var stilig den, greit at jeg ikke har hatt "M3en" så lenge, men tror kanskje at når alt fungerer på din tror jeg det er få biler som gir mer smil per km enn E30M3.

Håper inderlig du snart får deg en skikkelig godtur i bilen så du kommer på andre tanker igjen...

Helt enig simen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ulyd fra venstre side i bakstilling, kan sammenlignes med stein i hjul lyd. Har sjekka under men finner ikke ut noe. Når jeg tar drivakslingen og drar den inn og ut så lager det en metallisk lyd når jeg skubber den utover. Og lyden er høyest i høyresving. Vil det da si at knuten rett og slett bånner??

Der er ikke noe vibrasjoner.

Heh, jeg kan også vri diffen for hånd når jeg ligger under på rygg og holder igjen ene hjulet så kan jeg snu det andre. Slappe lameller eller?

Motgang når pengepungen er tom er ikke morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mye fart i den sperra de nei,

er ikke hjullager da?

De er jo helt nye de også :shock:

Er ikke fare for at diffen ryker selv om sperra er dårlig?

Det bør ikke ha noe å si, hadde vært noe anna hadde den hatt en ulyd, Eg klarer å vri mitt hjul ganske greitt for hånd også, må selvsagt ta i litt, men der er jo ein heilt std diff det også.

Ang den ulyden så hørtes det rart ut, kom di ferdig opp smurte di nye akslingene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diffbremsen er jo ubrukelig med stivt understell om en klarer å holde den igjenn alene. Kjøpte en temmelig strøken brems på ebay (org), på den måtte vi være to stk (en på vært hjul), når den hang på bukk, for å dra rundt. Du kan jo alltids shimse bremsen din, er ikke noe problem det.

Ikke selg;) skulle du på e30meet?

Edit: øivind l, vært borti org brukte bremser som må ha over 70-80, min org slitte slapp på 50, den slura nesten konstant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...