S:M:G Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, Bobla var stilig den, greit at jeg ikke har hatt "M3en" så lenge, men tror kanskje at når alt fungerer på din tror jeg det er få biler som gir mer smil per km enn E30M3. Håper inderlig du snart får deg en skikkelig godtur i bilen så du kommer på andre tanker igjen...
Kristian Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, Bobla var stilig den, greit at jeg ikke har hatt "M3en" så lenge, men tror kanskje at når alt fungerer på din tror jeg det er få biler som gir mer smil per km enn E30M3.Håper inderlig du snart får deg en skikkelig godtur i bilen så du kommer på andre tanker igjen... Helt enig simen!
SSM Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Har en ulyd fra venstre side i bakstilling, kan sammenlignes med stein i hjul lyd. Har sjekka under men finner ikke ut noe. Når jeg tar drivakslingen og drar den inn og ut så lager det en metallisk lyd når jeg skubber den utover. Og lyden er høyest i høyresving. Vil det da si at knuten rett og slett bånner?? Der er ikke noe vibrasjoner. Heh, jeg kan også vri diffen for hånd når jeg ligger under på rygg og holder igjen ene hjulet så kan jeg snu det andre. Slappe lameller eller? Motgang når pengepungen er tom er ikke morro.
Dirty Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 ikke mye fart i den sperra de nei, er ikke hjullager da?
Kristov Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Selges jo selvsakt ikke før det er fikset http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35266939 Begynner å bli en bra pris på den der nå...
SSM Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 ikke mye fart i den sperra de nei,er ikke hjullager da? De er jo helt nye de også Er ikke fare for at diffen ryker selv om sperra er dårlig?
e30 tic Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 ikke mye fart i den sperra de nei,er ikke hjullager da? De er jo helt nye de også Er ikke fare for at diffen ryker selv om sperra er dårlig? Det bør ikke ha noe å si, hadde vært noe anna hadde den hatt en ulyd, Eg klarer å vri mitt hjul ganske greitt for hånd også, må selvsagt ta i litt, men der er jo ein heilt std diff det også. Ang den ulyden så hørtes det rart ut, kom di ferdig opp smurte di nye akslingene dine?
SSM Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Ikke sikker, har ikke tatt av mansjettene på de å sett. Hjullager pleier vel å lage skrape lyd, hjulet sitter også tight når jeg tar tak i det.
e30 tic Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Var bare det eg kom til å tenke på om di i hele tatt er smurt, kan jo ha skjedd noe under montering også evt prod feil?
Øyvind L. Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Hvis du har fyllt på feil olje på diffen så begynner den å lage knurre lyd og bli ødelagt etter en stund. Er sperren i orden må du har ca 50nm for og dra det ene hjulet hvis det andre står fast.
BMW E30 325 Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Diffbremsen er jo ubrukelig med stivt understell om en klarer å holde den igjenn alene. Kjøpte en temmelig strøken brems på ebay (org), på den måtte vi være to stk (en på vært hjul), når den hang på bukk, for å dra rundt. Du kan jo alltids shimse bremsen din, er ikke noe problem det. Ikke selg;) skulle du på e30meet? Edit: øivind l, vært borti org brukte bremser som må ha over 70-80, min org slitte slapp på 50, den slura nesten konstant
Steven Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Hvis du kommer til meg med diffen så kan jeg shimse den for deg. Er ganske fort gjort
Thunegutt Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Makan! Tenke å selge en M3 E30 for å kjøpe den gamle bobla der...!!! Er jo bare småtteri på din nå. Må ikke tro den bobla er noe mer driftsikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå