magne_ Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Er det ikke snart tid for å komme med årets: Jeg vurderer å selge bilen?? Slik som du pleier å gjøre Stå på Mister, håper på å se bilen din på e30meet!
SSM Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Er det ikke snart tid for å komme med årets: Jeg vurderer å selge bilen?? Slik som du pleier å gjøre Stå på Mister, håper på å se bilen din på e30meet! Joda, det er rett rundt hjørnet hehehe! Hvorfor John Player Special? Because Racecar
|Ole| Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Er det ikke snart tid for å komme med årets: Jeg vurderer å selge bilen?? Slik som du pleier å gjøre Stå på Mister, håper på å se bilen din på e30meet! Der er vi vel alle?
M3 Yngve Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Så du skal ikke stå å gnukke på treff mere nå da ?
SSM Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Så du skal ikke stå å gnukke på treff mere nå da ? Det er jo så kjedelig at jeg spyr av det snart, men man må jo holde den til en viss grad. Er MYE, og da mener jeg MYE mer morro å kjøre Fikk en pokal og to i fjor, og da var poleringsmaskinen ikke nermere enn ca 1.5m.
///Mr.X Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Skal det ikke noen gromme Nitron coilovere på denne da?
Sund.M3 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 kommer du til å dekorere bilen i john player special stil nå?
Thunegutt Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Så du skal ikke stå å gnukke på treff mere nå da ? Det er jo så kjedelig at jeg spyr av det snart, men man må jo holde den til en viss grad. Er MYE, og da mener jeg MYE mer morro å kjøre Nei, får ikke håpe du skal ha dekor på...
SSM Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Blir en make over på bilen i år, men røper ikke noe mer
S:M:G Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Gleder meg skikkelig til å ta meg en tur til sommeren, stas med litt tandemskrensing om lokal tåke på øyen.
Kristian Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Gleder meg skikkelig til å ta meg en tur til sommeren, stas med litt tandemskrensing om lokal tåke på øyen. Liker
SSM Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Kan friske opp med litt detalje bilder som jeg snappa her for noen uker siden
Larsinnj Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Du må jo ha dekor hvis du skal kalle den en John Player Spesial?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå