Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Ælska da!

Får ikke sagt nok hvor mye det carbondekselet iriterer meg, er en løsning jeg helst skulle kommet på selv...

Digg med raping fra traktene, men synes det er synd filtrene faktisk demper en hel del av lydbildet.

Uansett, ser frem til en heisatur når jeg kjører forbi, og har et par stickers til deg på lasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FET bil !!!

Takk for det :)

Er jo utrolig kult med åpne trakter. Hører den mørke djupe lyden inni meg :)

Nå har du også plass til en skikkelig bkf

Det er rimelig fet lyd ja :D Har skikkelige muskler i bena jeg, så den lille Golf greia funker fint den ;)

Ælska da!

Får ikke sagt nok hvor mye det carbondekselet iriterer meg, er en løsning jeg helst skulle kommet på selv...

Digg med raping fra traktene, men synes det er synd filtrene faktisk demper en hel del av lydbildet.

Uansett, ser frem til en heisatur når jeg kjører forbi, og har et par stickers til deg på lasset.

Heheh, du likte ikke det nei :P Har noe mer carbon på lur som skal plasseres der etterhvert.

Synst ikke filtrene kvelte noe av lyden jeg faktisk. Er veldig likt. Stickers er altid kult :P

Den har også fått seg ett oljeskift. Denne gangen prøver jeg denne olja. Kan si at det er mye mykere gange på S50en med den olja.

[ Bilde ]

hva type olje brukte du før?

Har brukt Castrol sin vidunderlige EDGE 10w/60, så gikk jeg over til Agip Racing 10w/60. Den var noe bedre enn Castrol mtp på hvordan motoren sveiv og temp på banekjøring. Men ingen av de kan måle seg med denne til Pennzoil. Så er bare banekjøring som gjenstår av testingen.

........Anyway, dukka opp litt nye deler her i dag. En holder til Galaxy S3, slik at man kan montere den i ruta. Har lasta ned aLapTimer app, så det blir filmer med både fart, G krefter og rundetider nå framover!

Det dukka også opp ny radiator og vifte! Får se om det blir tid til å montere dette i løpet av helgen. Begynner å dra seg til nå i forberedelsene for E30Meet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville prøve denne, siden jeg har hørt mye bra om den. Den er lager for ræcerbil motorer, og S50 er jo ræcerbil motor :-)

Min bil blir kun brukt om sommeren, så har ikke dårlig samvittighet for den tykke olja. En annen bonus er at man får noe mindre sveitting, om man har det da.

Fikk montert ny radiator og vifte i går. Passa perfekt med 16" vifte der. Litt mer moderne utseende enn den orginale som satt der før. Mangler bare silikon slanger, skikkelige slangeklemmer og vannfri kjølevæske. Så er det klart!

yepk59ocz1lonadyquw2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...