SSM Skrevet September 6, 2013 Forfatter Skrevet September 6, 2013 Ny film fra E30Meet på Våler. E30M3 vs Opel!
Dirty Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Larsen er du ikke på gatebil? er ikke du helt gatebilhore? kul film forresten.
SSM Skrevet September 6, 2013 Forfatter Skrevet September 6, 2013 Jeg hater egentlig Gatebil Skulle jeg vert noen sted i helga hadde det blitt Våler, men synd Vålerbanen ikke var så digg å kjøre på lenger nå etter Rudskogen ble ny.
andreaskarm Skrevet September 7, 2013 Skrevet September 7, 2013 Pen bil. Kikka på denne på årabrot treffet. Strøken og pen bil:-) ser ut som du har gjort mye god jobb på denne:-)
bjørnm3 Skrevet September 14, 2013 Skrevet September 14, 2013 Var på Våler å glante, så ut som den virka greit. Mugle det står men fant de ikke i tråden, men er det kw du kjører med? Mvh Bjørn
SSM Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 Stemmer. KW Variant 2 Stakkars Er flaut å si det vet du
bjørnm3 Skrevet September 15, 2013 Skrevet September 15, 2013 Hvordan er det med fjeringsveg hos deg? Ser den er bra lav. På min er det ikk meir en 6-7 cm, og synes det er litt i minste laget når man bruker den på veg. Mvh Bjørn
Morty999 Skrevet September 15, 2013 Skrevet September 15, 2013 Stemmer. KW Variant 2 Stakkars enig har samme selv og jævli for no drit
SSM Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 På vei er det minste problemet. Den er ikke oppe i buen å henter plastikk før jeg er på en bane. KW funker sikkert super til de som kun kjører på vei. Men de er jo laga for en motor som er 40kg lettere enn S50en, så fjærene er aaaaaalt for myke. 70kn/140mm. Burde nok hatt 110 tenker jeg. Den er oppi å spiser opp lokari skjermene samt den plateknekken som er inni der. Den kommer jeg til å slipe flat og sveise bare direkte innover. Samt snekkre noen lokari skjermer selv.
Morty999 Skrevet September 15, 2013 Skrevet September 15, 2013 På vei er det minste problemet. Den er ikke oppe i buen å henter plastikk før jeg er på en bane. KW funker sikkert super til de som kun kjører på vei. Men de er jo laga for en motor som er 40kg lettere enn S50en, så fjærene er aaaaaalt for myke. 70kn/140mm. Burde nok hatt 110 tenker jeg.Den er oppi å spiser opp lokari skjermene samt den plateknekken som er inni der. Den kommer jeg til å slipe flat og sveise bare direkte innover. Samt snekkre noen lokari skjermer selv. greit nok att den er for myk. men monterer du stivere fjører blir den som å kjøre på gummien spretten å jævli.... prøvde på dette på min og det blei nesten værre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå