Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke bytta noe annet enn pluggene jeg... TPS ja... Det er jo mulig. Hadde den jo av når jeg sandblåste spjelda og slikt. Koster vel ikke mange kronene en slik, kan hende jeg detter over en i Tyskland da :)

Her er en film som ble tatt i sentrum i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bytta noe annet enn pluggene jeg... TPS ja... Det er jo mulig. Hadde den jo av når jeg sandblåste spjelda og slikt. Koster vel ikke mange kronene en slik, kan hende jeg detter over en i Tyskland da :)

Her er en film som ble tatt i sentrum i helga :)

TPS må du bytte. Denne skal byttes ved storsevice på den motoren. Ofte de fusker på S motoren.

Ikke sikkert den feiler nå men da er du hvertfall sikker.. Den koster rett under 1000kr hos BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en bedre egnet plass å teste lekene.

#-o:lol:

TPS må du bytte. Denne skal byttes ved storsevice på den motoren. Ofte de fusker på S motoren.

Ikke sikkert den feiler nå men da er du hvertfall sikker.. Den koster rett under 1000kr hos BMW.

Får se om jeg kan dette over noe i Tyskland eller Danmark på veien. Er jo fryktelig lett å bytte, men er vel ikke så lett å få justert? Er vel noe der og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha...kult med race gjennom sentrum da :lol:

Om det er på bømlo så er det vel ikke stort mer enn den gaten på filmen :mrgreen:

Race og race, er ikke mer enn man pleier å dra litt på det der da men. Er det om kvelden kan man endelig dra litt på tredje også :P

Er "main" street der der :D hehehe! Men har noen litt bedre striper om man kan kalle det for det. Kommt en del ny vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om 8.5x18 ET08 forran?

Nå er det ET16, og før hadde jeg 8.5 ET13.

Hvilken dekkdimensjon skal du bruke? Jeg kjørte med 8,5 x 18" påmontert 225/35 Falkendekk, og det gikk rimelig greit. Subbet litt ved fullt rattutslag i innerskjerm. Skal nok gå greit med 215/35 hvis den dimensjonen finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...