Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk mail fra bladet i dag, de hadde gjort en feil med trykkingen. Den teaseren skulle ikke komme før i det bladet som kommer nå i uka. Dvs. at det ikke er reportasje om min bil før i det som kommer i desember.

Men i det som kommer nå så kan dere lese om ToreBMW sin E30 "M3" med M50B28 turbo fra forumet her :)

Det er også et par andre norske biler som står på listen der som de tok bilder av når de var her i august. Så kommer masse snacks der framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått litt tvangstanker om å selge den til neste år :S Håper egentlig det går over! Frister med 911, Lotus Esprit eller en billig E30M3 som jeg kan bygge opp.

Snuser også på noe litt billigere som kan bankes på bane og muligens kjøre racing eller drifting med. Frister også med en Dodge RAM SRT-10 som kan brukes til hverdag, men da forsvinner jo sikkert hele bil hobbyen med M3en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt min og litt i fra hverandre nå :P Hindrer ikke meg noe å bruke den på bane slik den er nå sånn sett. Den fikk kjørt seg bra når jeg var på Rudskogen tidligere i år. Så enten må jeg bygge videre eller så må jeg selge tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg ville kjøpt Srt-10 iallefall.. Sikkert en gøy bil, men ufattelig upraktisk både til kjøring, parkering, "mekking" og egentlig det meste.. Annet enn burnout og råning da! Forbruket ved litt inspirert kjøring er nok ganske håpløst også :lol: Men, en utrolig tøff bil da!

Lotus er kule, men jeg tror kanskje at 911 trekker det lengste strået hos meg!

En ny "billig" M3 tror jeg ikke du vil ha.. Du kommer bare til å tenke på alt som var bedre med den gamle etc.. Da tror jeg det hadde vært gøyere med en vanlig E30 med litt sprek motor..

Men ta deg en måned eller to på Valen, så kommer det seg nok...!

Det du kan prøve når våren kommer er å ta ut bilen, kjøre den noen uker og ikke vaske eller gjøre noe særlig med den.. La den forfalle en liten måned for så og ta en skikkelig runde.. Er nok litt gøyere å holde på med den da når du ser hvor fin den egentlig er.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SRT-10 er sikkert en veldig morsom og upraktisk bil, akuratt som en E30 :P Jeg kommer nok til å skifte meining når våren kommer. Håpe den blir litt bedre å kjøre med KW understell, begynte å bli små irritert av hvor stivt det K-Sport settet er. Funker fint på fin vei, men om du noen gang har vert på Bømlo så kan du skrive under på at det er noe vi mangler her.

Sitter jo også å sikkler på E28, men må være noe som er strøkent og har litt motor da. De vokser jo ikke på trær akuratt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er lei av å kjøre med de stive k-sport understellet med de veiene inni bømlo, for bruker du bilen en del så er det helt jævlig og kjøre med! Få det av og sett på kw så blir det kjekkt og kjøre igjen og slipper og irritere seg over hver jevla ujevnhet i veien.

Kw får du godkjent og medtanke på godkjenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...