Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Halla, har du orginale getrag kassa som står på S50B32 ?? Måtte du da bytte noen stag i giroverføringen ? Jeg får ikke min giroverføring til å passe. Gir spaken presser mot midtkonsollen når jeg har den i 1,2 og 3 gir :( Mulig du har laget noe selv siden du har E30 ?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neee, passer som fot i hose det!

DSC01814.jpg

Måtte bare sveise om bakerste del, siden den er eksentrisk på E36en. Motoren din må jo stå spenn gærent om det ikke passer?

Ta noen bilder opp under der så jeg får se hvordan det ser ut.

Eneste du ikke må se på på dette bildet er staget som går fra kassen til bunnen av spaken, den står her på feil side. Måtte ta av og sette den på venstre side. Den tok borti hardy koblingen i 6. gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ekte E30M3 jo, ikke noe ombygd tull :)

Har ikke vert hos BT enda, men sveisinga er vell dokumentert og jeg har flere alibier på at det ikke er noe snusk med det.

Alt kommer til å bli godkjent i samme omgang her, så det blir en bra lefse i vognkortet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ekte E30M3 jo, ikke noe ombygd tull :)

Har ikke vert hos BT enda, men sveisinga er vell dokumentert og jeg har flere alibier på at det ikke er noe snusk med det.

Alt kommer til å bli godkjent i samme omgang her, så det blir en bra lefse i vognkortet!

Blir motor òg godkjent ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...