BD Racing Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Halla, har du orginale getrag kassa som står på S50B32 ?? Måtte du da bytte noen stag i giroverføringen ? Jeg får ikke min giroverføring til å passe. Gir spaken presser mot midtkonsollen når jeg har den i 1,2 og 3 gir Mulig du har laget noe selv siden du har E30 ??
SSM Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Neee, passer som fot i hose det! Måtte bare sveise om bakerste del, siden den er eksentrisk på E36en. Motoren din må jo stå spenn gærent om det ikke passer? Ta noen bilder opp under der så jeg får se hvordan det ser ut. Eneste du ikke må se på på dette bildet er staget som går fra kassen til bunnen av spaken, den står her på feil side. Måtte ta av og sette den på venstre side. Den tok borti hardy koblingen i 6. gir.
BD Racing Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Ligger bilder og forklaring her: viewtopic.php?f=1&t=177871 Motoren sitter som et skudd på motorfestene foran og på girkasse festene bak, altså den lille traversen
M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Prøv bare å snu spaken. Kan se ut som den står andre vei.
BD Racing Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Har planer om å lage E30 M3 til neste vinter, hva er det optimale utgangspunket ? Facelift eller preface ? Årsmodell ? Må spørre E30 M3 gutta, som vet hva de snakker om så jeg ikke kjøper katta i sekken og skal lage prosjekt ut av den..
BD Racing Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Preface. Med tanke på bakplata ? Den ved skiltet....
winchester Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Jepp, men den bytter du fort når du først er i gang med resten. Neste prosjektet mitt blir også E30 M3, og preface/facelift bryr jeg meg ikke om, så lenge den er 2-dørs og har en R6.
SSM Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Det er ingenting som heter pre/facelift når vi snakker om M3. Den er lik uansett årsmodell Så hvilken modell du kjøper spiller egentlig ingen rolle mtp karosseriet.
Iv3rs3n Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Er da vel ikke org M3 dette, evt godkjent ombygd? Forresten hvordan gikk det hos BT etter masse fram å tilbake med tanke på mulig tull/flytting av rammenr ? Fin bil forresten
SSM Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Dette er en ekte E30M3 jo, ikke noe ombygd tull Har ikke vert hos BT enda, men sveisinga er vell dokumentert og jeg har flere alibier på at det ikke er noe snusk med det. Alt kommer til å bli godkjent i samme omgang her, så det blir en bra lefse i vognkortet!
MariusG Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Dette er en ekte E30M3 jo, ikke noe ombygd tull Har ikke vert hos BT enda, men sveisinga er vell dokumentert og jeg har flere alibier på at det ikke er noe snusk med det. Alt kommer til å bli godkjent i samme omgang her, så det blir en bra lefse i vognkortet! Blir motor òg godkjent ?
SSM Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Hele driten. 3.2l, senk, felger og bremser. Muligens felgene må utebli eneste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå