Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Er fortsatt en ekte M3, synst det er litt dumt å gjøre en slik modifikasjon, men mulig det blir nødvendig.

Må borre 4 små hull og 1 stort da, men vet ikke hvor mye lengre til venstre den E34 forsterkeren kan gå, er ikke så mye plass den veien.

auw0t5.jpg

5b7f69.jpg

2cqzioy.jpg

16h3ho9.jpg

25qw3rt.jpg

m7cihi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er høyre ratta, du ser det går en stang brotover til andre siden der... Tenkte ikke på det først jeg, så mulig det er enklere på venstre ratta biler, vet ikke jeg.

Tror jeg må hjem å ta ut den Golf greia mi i dag å måle litt. Han på bildene over her har brukt Golf 2 1.3l forsterker sier han. Det jeg sitter å funderer på her nå er om jeg kan bruke den orginale E30M3 bkf viss jeg flytter den. Er ikke noe problem å sveise om det innsuget en gang til liksom. Må også ta en eksta titt på E34M5 bkf jeg har liggende.

Det er jo milevis med plass der, mitt reservoir står jo i plenumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller vel lite rolle om det er en original, ekte eller ombygd M3. Når en først bygger om, så må en jøre det skikkelig! Det inkluderer alt rundt med feks et motorbytte. Hva er forskjellen på å skjære vekk en karosseriplate rundt et vindu, kanal, bakskjerm pga rust, eller å modifisere 10-15mm på en torpedovegg for å feks få skikkelige bremser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har tegninger for senterbolt.berre og handle nye felger :D hehe

OM jeg skulle hatt sentebolt så skulle det ikke vert sånn tulle senterbolt. Måtte hatt magnesium DTM fjærben da. Har funnet et par til slags av og til, men ingen ting til bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...