SSM Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Er fortsatt en ekte M3, synst det er litt dumt å gjøre en slik modifikasjon, men mulig det blir nødvendig. Må borre 4 små hull og 1 stort da, men vet ikke hvor mye lengre til venstre den E34 forsterkeren kan gå, er ikke så mye plass den veien.
leif harald Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Se der ja, han har flytta hele pedalgreia også han likt som bkf`n. Jeg så noen som lakte en overgang slik at man kan ha pedalene på orginalplassen å flytte bkf å alikevel få det til og fynke.
SSM Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Denne bilen er høyre ratta, du ser det går en stang brotover til andre siden der... Tenkte ikke på det først jeg, så mulig det er enklere på venstre ratta biler, vet ikke jeg. Tror jeg må hjem å ta ut den Golf greia mi i dag å måle litt. Han på bildene over her har brukt Golf 2 1.3l forsterker sier han. Det jeg sitter å funderer på her nå er om jeg kan bruke den orginale E30M3 bkf viss jeg flytter den. Er ikke noe problem å sveise om det innsuget en gang til liksom. Må også ta en eksta titt på E34M5 bkf jeg har liggende. Det er jo milevis med plass der, mitt reservoir står jo i plenumet.
Kristov Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Det er mye enklere for da har man ikke en clutchpedal som alt krasjer med.
Thunegutt Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Det spiller vel lite rolle om det er en original, ekte eller ombygd M3. Når en først bygger om, så må en jøre det skikkelig! Det inkluderer alt rundt med feks et motorbytte. Hva er forskjellen på å skjære vekk en karosseriplate rundt et vindu, kanal, bakskjerm pga rust, eller å modifisere 10-15mm på en torpedovegg for å feks få skikkelige bremser?
SSM Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Akuratt nå er forskjellen at det er et helvetes knote arbeid med lite plass. Så jeg ser rundt etter annen løsning først og fremst, har "god" tid på meg enda
SSM Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Fikk liksom brått lyst på andre felger..... Jeg ser også her at blanke nyrer er et must. Det hadde jeg tenkt til å kjøpe uansett da men.
Evenol Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Blir rått stuk med de felga der, selvom de felga du har nå er riiimelig top notch allerede;) Hva koster noe sånt noe, forresten?
SSM Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 De der koster nok 100.000 til sammen siden det er senter bolt felger Jeg har ikke senter bolt nav! hehe!
winchester Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 De der koster nok 100.000 til sammen siden det er senter bolt felger Jeg har ikke senter bolt nav! hehe! Det kan du jo alltids fikse.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 eg har tegninger for senterbolt.berre og handle nye felger hehe
SSM Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 eg har tegninger for senterbolt.berre og handle nye felger hehe OM jeg skulle hatt sentebolt så skulle det ikke vert sånn tulle senterbolt. Måtte hatt magnesium DTM fjærben da. Har funnet et par til slags av og til, men ingen ting til bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå