Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

De reglene om at det skal være x-antall cm fra underlaget og opp i laveste karosseridel er bare tull. Det finnes så utrolig mange forskjellige måter det praktiseres på at man rett og slett ikke kan få noen som helst oversikt over det. Pene bilder Larsen.

Det kommer vel biler fra fabrikk som er lavere enn det skulle jeg mene...?

Snakka med GKN Driveline, lurer på å sende mellomakslingen til dem for sjekk og balansering. De sa at slik som min var sveisa om, så var det ikke så lett å få til å balansere. De kappa den altid ca 10cm fra flensen, slik at det ble en ny skøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kommer biler fra fabrikk med 20 " hjul og, det vil ikkje herved sei att alle biler kan kjøre lovlig med 20" hjul winchester !

Eg veit det blir praktisert i Førde hvertfall noke meir kan eg ikkje svare for..

I all verden snakker dere om? Snakker ikke om felger jeg, men høyden under bilen iht. godkjenning av senk blant annet. Beklager om jeg gjorde meg misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger max, litt irritert faktisk, ble så hekta at jeg nesten ikke har jobbet de siste to dagene.,,.,.

Ang BKF, har du sett på mulighetene for å montere en fra en E-34 540.

på 540 finnes det jo ikke plass i det hele tatt.

er forlenget og plassert bak venstre frontlykt,

legger ved bilde hvis du ikke vet hvordan det ser ut :)

sd1x0o20wr0nh70ipx51.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger max, litt irritert faktisk, ble så hekta at jeg nesten ikke har jobbet de siste to dagene.,,.,.

Ang BKF, har du sett på mulighetene for å montere en fra en E-34 540.

på 540 finnes det jo ikke plass i det hele tatt.

er forlenget og plassert bak venstre frontlykt,

Lest hele tråden? :P hehe!

540 løsningen er veldig bra den om man skal ha V8er. Men jeg kommer nok ikke til å gå for den. Jeg har ABS og har ikke lyst å drive å flytte på den ABS enheten, så har jeg planer om carbon boks på motoen etter hver og da trenger man plassen som er der. Må nok kappe bort orginal braketten til luft mengde måleren også da.

Fikk noe deler i dag, så tok jeg litt av noe jeg fikk tidligere;

E28 hjul lager, støv ringer, mutter og kopp fra GS Bildeler

DSC02133.jpg

Overhaling kit for kalipere bak fra Ebay

DSC02134.jpg

Overhaling kit for kalipere forran fra Ebay

DSC02135.jpg

Så var jeg å kjøpte meg en sånn på lørdag :D Morro ting! Han heter Diezel

12veke.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket om det er like mange tenner på abs ringen på E28 lagerene som de E30M3 har.. Hvis ikke har du ikke ABS lenger.

E30M3 har jo mange flere tenner enn de fleste biler ifra den tiden.

Kan hende at det stemmer.. Vet at E30M3 og E28 har samme lager fremme, men kan ikke huske om tennene på abs kransen også stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å sette over ABS kransen fra M3en da ? Jeg har hatt M3 nav med forskjellige kranser, men kan ikke går at de var org alle og at de virket.

Jeg har målt mange 5 bolts nav, og syns det bygger og er mye like jeg da. :shock:

Kjøpte du pulver lakk utstyr selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å sette over ABS kransen fra M3en da ? Jeg har hatt M3 nav med forskjellige kranser, men kan ikke går at de var org alle og at de virket.

Jeg har målt mange 5 bolts nav, og syns det bygger og er mye like jeg da. :shock:

Kjøpte du pulver lakk utstyr selv ?

M3 E30 og katt nå liksom. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...