Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett akkurat denne før her i distriktet (Rogaland), men se opp for en

svart Saab 9-3 sedan med mørke vinduer... "Herjer" rundt på veiene her for tiden.

Skrevet

Super tråd! Ble stoppa av en mørk grå 9-3 stasjonsvogn på motorveien (E39) sist sommer, så det ser ut som om onkel blå er glad i saab :wink: PS, fikk ikke bot eller noe om noen lurte..

Skrevet
de har nettopp fått seg en sivil VW touareg også....

Touareg va nå iallefall utypisk.. Farge er den? Den kunne fort lurt meg i alle fall...

Noen som vet om Subaruen går her enda?

Skrevet
de har nettopp fått seg en sivil VW touareg også....

Touareg va nå iallefall utypisk.. Farge er den? Den kunne fort lurt meg i alle fall...

Noen som vet om Subaruen går her enda?

ja måtte se etter to ganger når jeg så den plutselig slo på blålys å stoppte en bil, og ja subaruen er fortsatt i bruk

Skrevet

Jeg har vært ekstremt heldig med den subaruen et par ganger med syveren min.. Prøvde 100inn og 200ut i tunnellen, seff var subaruen litt foran.. hehehe.

Skrevet

Her hos oss har UP en skam hissig A4 2,0T, den er det vist flere som har tapt og mistet lappen i mot ja! En kamerat mista lappen etter en lenge duell mot denne med sin X6 35d, en bekjent av meg måtte bare gi opp i sin E39 535I. Men innerst i Politi garasjen hos oss så står det vist en A6 4,2 Quattro med blå lykter bak grillen, ingen kødder med den!

A4en blir gjerne observert rundt med park og tåkelyter om kveldene, på jakt etter rånere den kan yppe på og gjerne ta.

Uansett så ville jeg holdt er våkent øye med Passater, Mondeoer, V70, Nissan Primera, Peugeot 406 og Subaru Forester. Gjerne i mørke farger, stv og flere små antenner, flere av disse er også meget godt motorisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...