Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg trenger en ny luftmengdemåler/luftmassemåler til min bmw 320 coupe 2000. Var på et verksted å de skulle ha 4200 for den, er det mye? Får jeg tak i den billigere noen plasser?

Mvh Kurt Eirik

Skrevet

Nice priser! Men det tar vell noen uker å få den tilsendt vil jeg tro..å jeg trenger den relativt fort..vis den på koed.no til ca 1000 kr fungerer til min så går jeg for den.

Men takk for svar:)

Skrevet

Ikke noe å bety om det er coupe eller limo hvis begge har samme motor..

Ring eller send mail til koed. Send med 7 siffer i rammenr på bilen din så får du raskt svar om den passer.

Skrevet

Ikke kjøp noe fra UK, tar opp til en måned for å få deler(det britiske postværket suger), koster delen mer en 199.- nok må du betale moms (25%) og da er det frakt og vare pris tilsammen + det koster 108kr å gjøre det.

Kjøp fra koed.no de er til å stole på ikke noe tull. 4 5 dager så er det på døra.

Skrevet

Ebay er ikke plassen å handle fra om man har det travelt, men alle selgere jeg har handla med der har vært veldig seriøse :wink:

Koed er bare å anbefale, men kan ta et par uker der også hvis de ikke har alt på lager (greit å sjekke før bestilling) :wink:

Skrevet

Veldig bra kundeservice på Koed! :D

Er t.o.m mulighet for å "chatte" med de inne på nettsiden i åpningstida :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...