bjørnm3 Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Hvilken forsikringsselskap har der til bmw? hva er de billieste?? Bjørn
316 Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Kanskje du finner noe her: search.php?keywords=Forsikringsselskap&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k
Tore Diesel Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Varierer nok veldig fra bil til bil, samt hvor du bor i landet + +, men jeg for min del har Terra pr. i dag, og kan finne på å bytte selskap omtrent hvert andre år dersom det lønner seg. Gidder ikke å stresse med å bytte selskap for noen få hundrelapper i året da Kan hvertfall lønne seg å sjekke med andre selskap med jevne mellomrom for ikke å måtte betale for mye.
Gunnar Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Gjensidige har vært helt suverene på pris for min del, ingen som har vært i nærheten. Som NITO-medlem får man meget gode vilkår hos Gjensidige.
StianA Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 jeg hadde gjensidige men byttet til if da det ble mye billigere for meg. det som har innspill på prisen er, bosted, alder, biltype i forhold til statestikker osv. men det lureste er og ringe rundt selv og hør
2daniel85 Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Jeg bruker Enter forsikring, og de var helt klart de som leverte best pris til meg! Er 24 år Kjører en 2008 320dt Hadde de også tidligere da jeg kjørte VW Touran 2,0 170hk (Enter var også da billigst)
Andreas1 Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 If her. Har samlet flere forsikringer, så sluttsummen ble for meg viktigere enn stk-pris.
André78 Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Har begge bilene i Codan. Mest prisgunstig for meg.
sladjan Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 ring IF,gjensidige, terra og flere. ta gjerne reise og innbo i tillegg, evt blir du medlem i f.eks. jeger og fisker forbundet hos if, koster 200kr men sparer gjerne 1000kr. kan spørre andre om de har noe du kan bli medlem i liksom... Skift forsikring hver 6mnd. da får du 10% ved hver skift liksom, i stedet for 1år.
///Grandalen Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Jernbanepersonalets Bank & Forsikring, bruker jeg. Ingen som er billigere, men er kun ansatte i NSB og Nettbuss som får bruke de.
bjørnm3 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Bilen er ein 2005 320d stv.Har gjensidige,er 32år og bor i gudbransdalen,men synes dei byner bli litt dyre nå.skal ta noen tlf,er i morgen så får vi se Bjørn
Ellingsen B. Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 de av dere som ikke er i Gjensidige og lurer på pris hos Gjensidige er det bare å sende meg en pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå