Ole Edition33 Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Sliter med å få starta nå som det er litt kaldt! bytta glødeplugger på den. er en e46 320d hadde den på diagnose siden den ikke blei skikkelig varm, men det er løst nå da. men her er det jeg lurer på, på diagnosen står det: DDE-4B90 DDE:Railtrycøvervakning vid motorstart-Brænseltryck før lågt vid start av motorn-Felet forekommer temporært. Noen som har hørt om dette, vet hva det kan være? å rart siden det er temporært!
Hpi Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 For lavt railtrykk, er ikke det ofte tegn på at ei dyse holder på å ta kveld?
Ole Edition33 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 mulig mulig, har ikke filla peiling på det jeg altså =op noen flere som har tips ell råd?
Gjest Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 du får for lavt trykk i railen når du skal starte, dette pga. at ei eller flere dyser har for stor indre lekkasje, dvs at dieselen lekker tilbake til returen... enkelt å bare føre returslangene i ei flaske ol, så ser du fort hvilke som lekker når du sammenligner..
Ole Edition33 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 ok ok=) men bilen starter lett etter den har vært starta en tur. kan det høres ut som det du prater om da?
Gjest Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 skjønte ikke helt hva du mente, men det er indre lekkasje.. har enda ikke sett at det har vært noe annet (med noen helt få unntak da)..
Ole Edition33 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 når jeg får start på bilen, kjører ca 10 min ell noe. da kan den stå 2-3timer å starte lett
Gjest Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 ok.. ville uansett begynt med å sjekke dysene for indre lekkasje, det er enkelt, hurtig, og ofte det som er feil..
Ole Edition33 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Oki men hvor er den retur slangen egentlig? har du noe bilde? =)
Ole Edition33 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 får å sjekke det, holder det med att man kinner ell må bilen stå å gå? å hvor får man kjøpt det billigst?
Gjest Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 mellom hver dyse går en returslange, som ved dyse 1 går til pumpe. Det tu må gjøre er å ta en slange fra hver dyse, til hver sin brus flaske el.. problemet er at du trenger da 4 slike tilkoblinger og noen slange stubber.. kan enten prøve å skaffe dette selv, eller bare la et verksted som har litt greie på diesel gjøre dette. så starter du bilen, (husk å sette ei griptang el. på slangen som går ned til pumpa.)du vil da sannsynligvis se at noen dyser "fosser" det ut av i forhold til de "normale". da har du funnet feilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå