Papperboy Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 hvis hjernen forventer en lambda verdi og ikke får den vil den ikke gå så reint nei.. når lamdaen på m3'en var fucked gikk den å ettertennte litt osv men gikk ikke så galt på full gass.. men er jo forskjell på motorer også.. men hvorfor valgte du å ikke montere lambda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Min dør helt, må sjekke bensin pickup og pumpe. Tror det er no tull der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Jeg fikk problemer like etter at jeg fikk 635 en min. Når den var kald gikk den fint opp på turtallet, men når den ble varm så fikk jeg ikke opp turtallet mere en til 4000 rpm. Kjøpte meg ny hjerne og da var alt i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 kjørte med e34 535 ledningsnett på min m30b34 uten lambda, ingen problemer... tett filter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 filter og pumpe er helt nytt, men kan jo ha liggi no rusk i tanken når jeg byttet denne, skal se på det neste uke, litt lei den bilen om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Kjørt med BBL i dag, af cruis er på 14,9. Ved pådrar så kutter den og jeg får 17-22.. Så må kjøre til garasjen. Sjekke bensinslanger, pumpe og filtre. Samt spenning inn på bensinpumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 har du en justerbar bensintrykksregulator på dette oppsettet ditt erik? eller kjører du org? hvis du har justerbar, sjekk at tur og retur slanger er riktige. mx min gikk sånn der når jeg hadde bytta om de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 han kjører med alt orginalt... vi lurer på om det er slangen som går fra tanken til bensinpumpa som er litt i klem en plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 hmmm ja det kan det jo være... er jo tydelig at den ikke får bensin da med 19 i AFR. har dere målt bensintrykket ved railen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 har ikke målt trykket ennå.. tror erik er litt lei hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Det skjønner jeg veldig godt. Husker når jeg sleit med min også... frista ikke veldig å gå ut igarasjen da.. arbeidsmotet og pågangsvilja var Rema 1000 alltid tom for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Om btr er ødelagt hadde den vel ikke hatt stabil lamda ved crusing? Skal se om jeg GIDDER og gjøre noe til uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 med fusk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Forbanna drit! Bytta master pumpa, fortsatt bremseheng. Retta ut den antatt klemte slangen, fortsatt fusk. Så nå blir det og bytte bfk, bensinfilter og legge direkte strøm til pumpa. Selges til høystbydende....Over en vis sum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Min 635 oppførte seg likt som din bil gjør, jeg byttet hjerne og alt var på stell etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå