ealoken Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 forstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Kjenner igjen den patenten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Pirket er all målingen. Neste er styrestag, plater under fjørbein osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Nice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Ser ut som du har klar plan;-) blir som sagt moro å se ferdig resultat:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Oppdatering ( dog uten bilder ) styreplater med høydekorrigering for senket bil, innflyttet styrestag og nye styrestag er på tegnebordet fortsatt. Her er det så mye og ta hensyn til at jeg ikke vil blåse masse dollar på hast.. Jeg har kjøpt coiler, såkalte "audi" coiler som de fleste andre anbefaller, de snakker fint sammen med SM4 og har innebygget tenningstrinn. Ellers så har jeg bestilt ny radiator da den andre måtte kortes inn, eller vangen på bilen skjæres i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Jeg er jaggu spent på ferdig forstilling hos deg. Har trua på at det blir både helt rått og helt unikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Jeg er jaggu spent på ferdig forstilling hos deg. Har trua på at det blir både helt rått og helt unikt!! jeg er ikke den eneste da, fler som bygger tannstang på e28, men ingen som tegner nye plater. Om dette virker er dette noe som kommer for salg så lenge jeg slipper snekke slakk og at den fungerer til og kjøre på ringen med så blir jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Her skal det jaggu følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Vurderes solgt for 70000Kr grunnet akutt leilighets trengsel. ( uten motor, gir og autronic ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Råååått prosjekt. Og nonono, don't sell it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=255087 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 eie eget tak over hue er bedre enn bil innimellom:) masse gromt og litt synd. men en dag er det nytt prosjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Nytt og hardt liv hos Morty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Eu kontrol i morgen på denne stakkarn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå