ruberhai Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Har 2 stk "BMW parking only" skilt jeg tenkte å selge! Blitt meget populær disse, her er det førstemann til mølla! Skiltene måler ca 30x20cm og er laget av plast. "Bmw parking only - all other vehicles will be towed away" Tøft å ha på parkeringsplassen Selges 120kr pr stk. + frakt
///Thomas Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Kjekt å handle på ebay, får så å selge det ut for dobbel pris på bimmers
Wendel Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Utrolig at det alltid må komme en inn for å ødelegge en salgstråd...... Burde vært forbudt..
scoot Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Samme om noen prøver å ødelegge, 120kr for et skilt er ikke dyrt. Og det er jo ingen hemlighet at man gjerne selger ting for mer en det kjøpes for? Dèt kalles profitt, og er helt normalt. De fleste brukere på bimmers bryr seg ikke om selger tjener skarve kroner, når de blir spart for lang leveringstid og usikkerheten rundt ebay.
316 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Kjekt å handle på ebay, får så å selge det ut for dobbel pris på bimmers Lær deg å skrive norsk før du rakker ned på andre på den måten. FOR så å selge, heter det.
ruberhai Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Jamteloven er et fenomen på bimmers også ser jeg
Sir Hofstad Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Kunne tenkt meg et slikt skilt jeg også Og jeg gir jamt f... om det koster 10 øre andre plasser, synes 120 er greit.
ruberhai Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Går det evt an å hente et i trondheim for 100.-? PM sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå