Gå til innhold

Inspirasjons/bildetråd e60/e61

Hansee
 Share

Anbefalte innlegg

Min siste ex, med originale Hartge Classic II hjul i antrasitt utførelse og Hartge senkesett.

9x20" foran med innpress på ET18 og 10x20" bak med innpress på ET22.

Vredestein Ultrac Sessanta i dimensjonene 245/30-20" foran og 285/25-20" bak

16_1609292890.jpg

16_226947833.jpg

16_680255498.jpg

16_-1764566769.jpg

16_1863572420.jpg

16_-1969822406.jpg

16_-778049712.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
Husker ikke om det lå noen bilder med Alpina felger på 5-serie. Må si det ser meget pent ut på E61 ihvertfall.

alpina_b5_e61_front_20090809_1341158839.jpg

BMW-Alpina-B5-Rear-And-Side-1280x960.jpg

1me2q1t8s5h6jhr77i8x.jpg

Den siste er jo en M-tech (ettermonterte fangere siden det ikke er shadowline?) med Alpina-felger. Den er fin. Men, jeg har aldri skjønt poenget med stylinga til Alpina. De setter på lite pene skjørt med veldig gammeldags utseende og noen veldig merkelige striper som stammer fra 80(?)-tallet. Gjør seg veldig lite på en nyere og moderne BMW. Mye penere i standardutseende etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg kan jo bidra med bilde av felgene jeg endte opp med å velge i sommer. Syntes det var veldig vanskelig å komme fram til felger på E61 jeg syntes var "helt riktige" for meg, men er veldig godt fornøyd med resultatet. Har 10x20 bak og 8,5x20 framme med Breyton Race GTS. Bildet er før senk.

sjnwh9x3q0bij0m6epm1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så veldig bra ut, ligner veldig på Zito wp111 som jeg vurderer. Du må legge ut bilder med senk

Ja, de lignet faktisk veldig mye. Zito ser ut som en mellomting mellom mine Breyton og BBS CH. Klarte ikke helt å gi slipp på utseendet til BBS CH som jeg hadde på forrige bil ;) Men Zito hadde jo en langt hyggeligere pris da :) Skulle jeg visst i sommer gitt ;)

Fikk på felgene mine så sent på sommeren at jeg fant ut jeg kjører original høyde ut vinteren og senker moderat da (snakk om 20-30mm, går ganske greit helt standard men litt høy blir den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkave felger på disse bilene slår sjeldent feil, uansett, veldig bra felger det der og sikkert bedre kvalitet på Breyton enn bl.a. Zito.

Omtrent samme senk som jeg har tenkt meg. Hvilke planer har du, skal du bytte fjør og dempere rundt hele eller bytte fjør foran og diagnose senk bak? Sistnevnte er jo billigst, så jeg havner nok på den løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent samme senk som jeg har tenkt meg. Hvilke planer har du, skal du bytte fjør og dempere rundt hele eller bytte fjør foran og diagnose senk bak? Sistnevnte er jo billigst, så jeg havner nok på den løsningen.

Jeg hadde Eibach-fjærer på 3-serien jeg hadde før og var veldig godt fornøyd med de så tror jeg kjøper fjærer fra de framme nå også og programmerer om bak ja. Med kun moderate justeringer tror jeg det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hvor mye soting på rutene har dere? Jeg var innom et firma som soter igår, og han anbefalte 25/35% rundt hele (hvis jeg skulle ha fram, som jeg MÅ ha) for da var det ganske brukbart og det gikk an å se ut når man parkerte. Noen som har biler med 25/35% soting rundt hele som har bilde ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...