Just-turbodiesel Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 sweet ride Det blir etterhvert nå trenger vel ikkeno mer enn litt senk foran samt no fine felger før e38 er sweet ride x2 bortsett fra at litt senk skal tolkes som MAX senk
HagenJR Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Gla jeg skal ha justerbart, så jeg får den akkurat passe, både sommer og vinter:D
wicky124 Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 max senk orker man ikke...må jo beholde komforten
HagenJR Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Blir vel en fin blanding tenker jeg;)
HagenJR Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Noen som vet om det skal være varmluft i friskluftsgrillen bak på midtkonsollen? Får bare kald luft på min:S
Robin L Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Noen som vet om det skal være varmluft i friskluftsgrillen bak på midtkonsollen? Får bare kald luft på min:S du har bare ett hjul der tipper jeg? da skal det kun være kaldluft desverre. noen biler har to hjul der. ett til varme/kulde og ett til luftflyten. mulig dette kun er på nyere biler. har kun det ene hjulet med kaldluft på min og.. digg på sommeren dog
HagenJR Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Noen som vet om det skal være varmluft i friskluftsgrillen bak på midtkonsollen? Får bare kald luft på min:S du har bare ett hjul der tipper jeg? da skal det kun være kaldluft desverre. noen biler har to hjul der. ett til varme/kulde og ett til luftflyten. mulig dette kun er på nyere biler. har kun det ene hjulet med kaldluft på min og.. digg på sommeren dog Er vel bare å glede seg til sommeren da:D
bmwkizn Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 E23 7 serie 86 mod med E34 3,6 M5 motor. 9x19 Breyton Inspiration Råå, noen som vet av en til salgs? Må ha meg en slik en snart Oj! Gammelbilen til Eivind jo Husker godt den der ja Morro å se bildet av den. lenge siden jeg har sett den bilen der.
HagenJR Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 E23 7 serie 86 mod med E34 3,6 M5 motor. 9x19 Breyton Inspiration Råå, noen som vet av en til salgs? Må ha meg en slik en snart Oj! Gammelbilen til Eivind jo Husker godt den der ja Noen som vet om den eksisterer ennå og hvor den befinner seg da tro?
bmwkizn Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Mener å huske at den ble solgt til Hitra eller frøya. Om den eksisterer enda er jeg usikker på. Får håpe den kom til noen som tok vare på den ihvertfall. var en rå bil. Sjeldent med E23 M7
HagenJR Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 La inn noen bilder fra mobilen, så tenkte kanskje jeg skulle legge ut noen Xenon hele veien, godt fornøyd, stor forskjell på lys-styrken før og etter ivertfall, hadde endel problem med at langlysene blinket når jeg slo de av og skulle slå de på igjen, manglet en motstand for å lure lysmodulen, siden jeg har 55W:) Dette var en normal plass for meg å stå i begynnelsen etter jeg kjøpte bilen:D Bilen var trolig varmkjørt av forige eier, og utløpsstussen på radiatoren var spør og sprukket, så bilen ble varm og vannet fosset ut. Så da ble det ny radiator, planing og full overhaling av topp:D Fikk også i meg et nytt termostathus i alu, slik at jeg slipper at plastikken blir sprø og sprekker her også, skjønner ikke hvorfor de ikke er levert med dette orginalt! Pusset endestussene her en dag, tror det trengtes, tydli at den ikke har blitt stelt like bra med i vinter ja Min førstebil noen dager etter den ble solgt:D
Larsinnj Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 "sånn kan d gå. Æ sovna jo bak ratte, så d e ikke så lætt for mæ hell allti!"
helland Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 "sånn kan d gå. Æ sovna jo bak ratte, så d e ikke så lætt for mæ hell allti!" "Dæffern ass, kan jo lag oslo av hæmne æ, hvis det e det dokker vil?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå