Mr.Silver Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Ser du spør om hvordan måle hvor mye senk 65mm er. Dette er vell med tanke på godkjenning, BT bryr seg fint lite i hvor mange mm bilen er senket, de måler om den går innenfor lover og regler. Her blir det sagt litt forskjellig, men tror BT i Kristiansund snakker om 8cm fra bakkeklaring til første harde punkt.
HagenJR Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Ser du spør om hvordan måle hvor mye senk 65mm er.Dette er vell med tanke på godkjenning, BT bryr seg fint lite i hvor mange mm bilen er senket, de måler om den går innenfor lover og regler. Her blir det sagt litt forskjellig, men tror BT i Kristiansund snakker om 8cm fra bakkeklaring til første harde punkt. Hører rykter om at det er 10cm i Orkdal/Trondheim Så da må man vel ta turen til Kristiansund da.. Sjekket litt i TUV papirene, og der står det at det skal være 325mm og 335mm fra navet og opp til skjermen. Så trenger ikke å heve den så mange mm. for at det skal gå fint, men hvordan det er under aner jeg ikke nå..
HagenJR Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 Da har jeg et lite problem igjen Bilen er håpløs å svinge når jeg kjører sakte, plutselig er den veldig tung og plutselig veldig lett :S Men når jeg kommer opp i litt hastighet kjenner jeg ingenting til dette! Noen som har vært ut for dette før? Sjekket servo-olje nivået og det var bra!! Har ikke vunnet og feilsøkt så mye siden dette skjedde på tur til arbeid idag.. Men ser det er 6000 får ei ny pumpe..
LarsiPan Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Sikkert luft eller noe i systemet? Har ikke merka noe lekasjer eller lignende?
HagenJR Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 Sikkert luft eller noe i systemet? Har ikke merka noe lekasjer eller lignende? Har egentlig vært litt svetting på toppen av servoolje beholderen helt siden jeg kjøpte den da.. Har ikke minket noe men :S
HagenJR Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 styre dempern? Ikke vet jeg, er vel mye elektronikk også iogmed at der er servo tronic
wicky124 Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 hmm....kanskje servoen ikke liker at bilen er så lav? Prøv å nullstill bilen...
HagenJR Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 hmm....kanskje servoen ikke liker at bilen er så lav? Prøv å nullstill bilen... Hehe;D det blir ikke aktuelt, da kjører jeg heller uten servo
Robin L Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 vet e38 har hatt noen problemer med servotronicen. det er som oftest en ventil på snekka som har fått det. evt styringsenheten. er fullt mulig å koble av ventilen, men da blir den tung hele tiden.. kan teste ventilen med å koble på ett 9v batteri. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/477694 http://www.bimmerboard.com/forums/posts/547228
HagenJR Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 vet e38 har hatt noen problemer med servotronicen. det er som oftest en ventil på snekka som har fått det. evt styringsenheten. er fullt mulig å koble av ventilen, men da blir den tung hele tiden..kan teste ventilen med å koble på ett 9v batteri. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/477694 http://www.bimmerboard.com/forums/posts/547228 Takktakk;) må vel se litt på dette ikveld da:D
wicky124 Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 mente seff å nullstille hjernen, ikke å heve bilen igjen
espen lysholm Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Svetting rundt lokket på servobeholderen er helt normalt på BMW. Har hatt dette på E38, E39 og E46. Tror ikke det er årsaken til problemet. Har heller troen på luft i systemet.
Robin L Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 hvor mye måtte du paye for senkesettet? og hvor? ble knallfint senket da. genialt med justerbart
HagenJR Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 mente seff å nullstille hjernen, ikke å heve bilen igjen Hehe, skal prøve det ikveld, det funka ivertfall når ABS'en og antispinn ikke funka i høst! da var det en ventil som hang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå