HagenJR Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 Satser på å prøve å se om jeg får til å koble opp minijack imorgen tenker jeg samt, rydde å vaske innvendig og ordne opp litt små feil å rot
HagenJR Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 Da er alt demontert, ledningene kuttet og har prøvd å koble til aux kabelen, fikk lyd i alt. Men får kun til å justere lyden på telefon, ingenting av volumknapp og justeringer fungerte :S Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, ingen som har prøvd lignende før da?
Robin L Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 hmm, hørtes rart ut. både rattet og knappen på stereoen nekter? samme på radio og cd og? og du får lyd i jacken?
HagenJR Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 hmm, hørtes rart ut. både rattet og knappen på stereoen nekter? samme på radio og cd og? og du får lyd i jacken? Når jeg koblet opp slik som på linkene, kunne jeg spille cd sammen med spotify men ikke justere lyd noen steder på cd spilleren. Og det spiller ingen rolle om jeg kobler meg på på Tape siden eller den ledningen som går bakover, heller ikke om jeg kobler sammen den fra Tape å den som går bakover å henger på AUXen der.. Vet ikke om du skjønte dette, men skal se om jeg får tatt noen bilder
HagenJR Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Noen som har noe felgtips? 20" eller 21". Må ha noe nytt til neste sommer Noe slikt kanskje?
helland Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 ja, bytt ut, og så kan du bare sende de gamle felgene til nabo`n
Spiff Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 20toms er vel max på e38? noe større enn 20" blir ihvertfall for stort til at det er pent
HagenJR Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 20toms er vel max på e38? Njæ, jo, syntes egentlig det samme selv før, men har studert endel nå og funnet ut at 21" er perfekt etter min mening. Følger skjermen linjen mye bedre og fyller opp hjulbuen bedre helt nederst, no som det ikke gjør hos meg nå! 22" blir ivertfall overdrevet ja! 20toms er vel max på e38? noe større enn 20" blir ihvertfall for stort til at det er pent Tiden vil vise om det blir pent eller ikke Håper på å finne meg et sett 21" og prøve på før jeg bestiller da
Akmadden Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Blir vell vinglete bakkende på deg og terje da! Dim på hjula ellers da?
Just-turbodiesel Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 20" MAKS ja, ellers så blir det stylte-høgt.
HagenJR Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 hmm....skaffe deg bredere felger? Blir vel endel bredere felger hvis jeg går til innkjøp av nye ja Blir vell vinglete bakkende på deg og terje da!Dim på hjula ellers da? Nå du mener? Nå har jeg 275-30-20" 245-30-20". blir det ikke ny felger skal jeg ha 245-35-20" neste år 20" MAKS ja, ellers så blir det stylte-høgt. Hver sin smak synes 21" følger skjermbuen mye finere enn 20"! Å høy blir den ivertfall ikke, blir jo så den bygger litt ned når jeg får på en leppe forran å bak + at jeg har endel å gå på på senkesettet enda
Sjøbuse Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 her er et felg tips til E38 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 16&start=0
HagenJR Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Har egentlig ikke skjedd så mye i det siste Har vært på 2 treff da SCN på Frøya og Nordmøre Gatebil på Lånke 3 plass på Frøya og 2 plass på Lånke Akkurat nå står bilen og venter på nye bakhjulslager, håper de kommer imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå