Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

oi, det så ut som en kjedelig jobb :( men blir nok bra igjen :D mye stress å ta ut midtkonsollen eller? har litt lyst å bytte min til skinn sjø

Skrevet
Huff.. Leit å høre, ser ut som ganske mye jobb.. =(

Håper du får delene du trenger og får bilen på veien fort som fy! :-D

Lykke til =)

Var egentlig ikke så mye jobb :P

Håper registeret kommer imorgen :D

oi, det så ut som en kjedelig jobb :( men blir nok bra igjen :D mye stress å ta ut midtkonsollen eller? har litt lyst å bytte min til skinn sjø

Gikk egentlig ganske raskt, tror egntlig ikke jeg brukte så mye mere enn 15-20 min :P Kan forklare nermere og ta bilder av hvor skruene er gjemt hvis du vil? :P

Skrevet
bare å sleng ut noen bilder :D gjør seg sykt med skinn! ikke tenkt på det du da? får det billig på ebay tyskland ser jeg :D

Skal ordne det imorgen, tror jeg skal ta kveld nå snart :D

Har tenkt litt på det ja, men synes egentlig at jeg skal prioritere styling, nye felger, tone rutene på nytt og ny lakk på E38n og ny lakk, tonede ruter, senkesett og felger på E23n først:P

Så får heller små oppdatteringene komme når pengboka sier det, greit å ha noe å pusle med neste vinter også :)

Skrevet

du skal gjøre såppas mye med den ja. da flyr vell gjerne pengene ja :P men blir vell værsting når alt er ferdig ! :D

kossn styling, felger å lakk er det du har tenkt da? oxfordgrønn du har eller?

hvordan går det med e23n da? ser du enden på det eller?

Skrevet
du skal gjøre såppas mye med den ja. da flyr vell gjerne pengene ja :P men blir vell værsting når alt er ferdig ! :D

hvordan går det med e23n da? ser du enden på det eller?

Begynner å se lyset i tunnelen nå ja, nå som delene begynner å komme på plass. Blir mye artigere å holde på også når du ser fremgangen :D Oppdattere med noen nye bilder idag på tråden :D

• 2 months later...
Skrevet

Skulle egentlig ikke betalt årsavgiften i år, og heller sendt regningen sammen med motorfeste brakketen og motorfeste gummien tilbake til staten :D

mp8q84q41hf9ipnlw3k5.jpg

Alle 4 hjørnene knakk!

hy8wosjp2v06rwe7p8lp.jpg

vq3fo5x1scxlufsqhiml.jpg

Merket det med at det var så mange rare lyder når jeg kjørte i humper, så var ut å sjekke om det var løse hjul og om stagene i forstilinga var på plass, to ganger på noen hundre meter! Fant ikke noe galt så kjørte innom en kompis for å høre om han hadde et lys, vi satt en stund inne mens bilen sto å gikk. Når vi kom ut så sto jeg å svingte mens han sto å kikket, plutselig hørte jeg et pling, og kikker inn i bilen og der står det: Check coolant temperatur, så jeg stoppet bilen med engang, åpnet panseret og kikket. Så først radiatoren hadde hoppet av festet, og kappa rundt vifta tok borti vifta, og da skjønte vi hvorfor bilen gikk varm! Men radiatoren hadde ikke flyttet seg sideveis, så vifta måtte ha flyttet seg, og da skjønte jeg fort at motorfeste har måttet gått istykker! Så da ble det en kranbiltur og ny brakett og gummi :) Ble endel prakk når jeg skulle starte bilen for å kjøre den inn for å skifte motorfeste, bilen nektet å starte, prøvde med "booster" og startkabler, men startet ikke! Så skubbet bilen inn bukken, og begynte å demontere og skjønte fort hvorfor den ikke startet, jordinga på motorfeste var jo ikke i kontakt med blokka :P

Skrevet
Aprilsnarr #-o

Faktisk ikke :D hvis du ser etter på bildene i E23 tråden så ser du motorfestet ligger i flere biter på bakluka på E23'n :P

Skrevet

Ingen problem å finne et motorfeste, knekke det i biter og ta bilde av det:P

At du la ut bilder i E23 tråden var nok bare for å gjøre det hele enda mer troverdig... :wink:

Skrevet
Ingen problem å finne et motorfeste, knekke det i biter og ta bilde av det:P

At du la ut bilder i E23 tråden var nok bare for å gjøre det hele enda mer troverdig... :wink:

Haha, skal ta bilder av det nye motorfeste på E38'n imorgen og regninga så skal du få se, betaler ikke 1059,- for å lure folk her på bimmers :D

• 4 weeks later...
Skrevet

Justert den litt ned til sommeren :D

Nye sommerdekk og 20mm spacer kom også på frem :) skal justere den litt bak imorgen å få på noen spacere bak også :) har nå 275,30,20"-235,35,202" og subber ikke i det hele tatt :)

lf6167qov4pvmo9mz11t.jpg

yx5hrcthd0sim79x3meq.jpg

vzh192o8cu4bo7n9w0io.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...