Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frontleppa er svensk, men ikke takvingen :wink:

Har ikke fått noen dato ennå nei. Betalte den på Paypal først nå i ettermiddag, så vi får se hvor lang tid det tar :)

• 4 months later...
  • Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 5 weeks later...
Skrevet

Har desverre skjedd lite på denne fronten i det siste! Har for lite med ledig tid i fri periodene mine nå på vinteren, er så mye som skal gjøres når jeg er hjemme.. Men har endel planer og oppdatteringer som kommer etterhvert :D Men prøver å spare endel penger for å kjøpe meg nyere 7er også, så er litt prioriteringer :P 750'n blir også et mye dyrere prosjekt enn jeg tenkte!

Skrevet
får hive ut alt som ikke er BMW fra verkstedet nå!! :) kun de som trenger å stå inne ;)

Står vel inne alle sammen nå? :P Får se om fredrik kommer med 745'n iløpet av våren også :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Vurdere å selge/bytte inn denne nå, så om noen har en 745i e23 eller en 635csi e24 som er interisert i et bytte så skrik ut! E66 skal handles når jeg finner en jeg er fornøyd med! :)

Skrevet

Er sjeldent med E66 dessverre... spesielt med "riktig" utstyr og fargekombo... Hva slags utstyr/farger er du ute etter da? Regner med du skal ha faceliften?

Skrevet
Er sjeldent med E66 dessverre... spesielt med "riktig" utstyr og fargekombo... Hva slags utstyr/farger er du ute etter da? Regner med du skal ha faceliften?

Facelift skal jeg selvfølgelig ha, sport-comfort seter i svart skinn, helst svart tak, 730d, og mørk trefarge inne i biln. Helst svart utvendig, så har jeg veldig lyst på night vision å head up display:) kan gå med en e65 også men da kreves litt mere utstyr:p

Skrevet

Skal du først slå på stortromma anbefaler jeg 745 LD.... sørg for å kjøpe en med baksete entertainment.... Men...synes du skal kjøpe en med lyst interiør....er så mye penere (min mening seff!)

Skrevet

skal skifte termostat på kjerra mi, hvor fikk du tak i termostat hus i alu eller hva det var? tenker det er like greit og få bytta detta også i samma slengen, eller har du eventuelt delenummer?

Skrevet
Skal du først slå på stortromma anbefaler jeg 745 LD.... sørg for å kjøpe en med baksete entertainment.... Men...synes du skal kjøpe en med lyst interiør....er så mye penere (min mening seff!)

Synes det er fint med hvite seter jeg også, men passer ikke helt til meg, sjelden jeg går i dress og lakksko:p er somregel svart på fingrene hver dag:p

skal skifte termostat på kjerra mi, hvor fikk du tak i termostat hus i alu eller hva det var? tenker det er like greit og få bytta detta også i samma slengen, eller har du eventuelt delenummer?

Det fikk jeg vel tak i hos autotrim i trondheim:)

Skrevet

Da kan du ikke ha E66... passer ikke.. kjøp deg vito.. haha :P Men da kan du jo få på ratt trekk og sete trekk så holder interiøret seg rent og pent :)

Skrevet
Da kan du ikke ha E66... passer ikke.. kjøp deg vito.. haha :P Men da kan du jo få på ratt trekk og sete trekk så holder interiøret seg rent og pent :)

Hehe, i mine øyne så er det kun gamle biler som ikke skal være bruksbiler:p men med endel vasking å rensing så holder da interiøret seg fint fordi om jeg ikke har hvit dress å lakksko:p men må vel kjøpe meg en pickup så jeg kan bruke som arbeidsbil:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...