HagenJR Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 auauau! Mye skader da? Fanger, forskjermer, grøftelys, hovedlykter, panser, innerskjerm, muligens noe understell å en felg.. Litt usikker på omfang ennå, har ikke gått over den helt ennå. Vil du selge bilen slik den er nå da? og vor mye vil du ha for den da ? slik den står nå : Blir nok ikke solgt før jeg får takst ivertfall, har full kasko så blir forsikringssak Er vannvittig dyre deler. 12000 for panser, 12000 for to skjermer, 12000 for to hovedlykter. Så mulig de mener den blir for dyr å ordne opp, men får vel høre mere senere idag hvis jeg skal på takst idag.
635csi Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Er ikke bare her i Halsa det vrimler av hjort skjønner jeg Slipper vel bonustap og egenandel ved viltpåkjørsel, eller hva?
HagenJR Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Bredda skjerm ser ikke så ille ut. Slipper heldigvis bonustap ja, men egenandel må jeg betale, men er kun 4000,- det da spent på svaret etter taksten nå, merket også at en felg var sprukket, så skal melde inn det på mandag Sent from my iPad using Tapatalk
Muztang289 Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Leit å høre ang. skaden.. =( Håper det går på forsikringa og ordner seg.. Jeg har preface skjermer om du skulle trenge det hvertfall Kan ordne dette ferdig lakkert i bilens farge med en god bimmers rabatt Du har FK Silverline X på bilen? Hvordan er disse på E38? Positive erfaringer eller negative? =)
Robin L Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Jeg har en skjerm til deg også, i oxfordgrønn ; ). Leit med skaden ja. Men sånt skjer dessverre
HagenJR Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Skrevet Juli 12, 2012 Leit å høre ang. skaden.. =( Håper det går på forsikringa og ordner seg.. Jeg har preface skjermer om du skulle trenge det hvertfall Kan ordne dette ferdig lakkert i bilens farge med en god bimmers rabatt Du har FK Silverline X på bilen? Hvordan er disse på E38? Positive erfaringer eller negative? =) Er fk highsport om jeg ikke husker helt feil ble veldig stiv, men ligger som støpt på veien. Er en demper som har takket for seg nå, men ellers er jeg fornøyd ja angående skjerm så vet jeg ikke hvordan det blir ennå, har ikke fått svar på hva som skjer med den ennå, skadene kom på 76 000,-. Jeg har en skjerm til deg også, i oxfordgrønn ; ). Leit med skaden ja. Men sånt skjer dessverre får se om bilen blir kondemnert eller oppordnet
HagenJR Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Skrevet Juli 13, 2012 Da har jeg fått svar fra gjensidige, 50 000 å bilen så da blir den vel oppordnet å solgt
635csi Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Såpass. Er vel mulig å få fiksa skadene for 50k vil jeg tro?
Robin L Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Jeg har kanskje fanger til deg forresten. Jeg bestilte en for bruk til eukontroll som ikke kom tidsnok. Så jeg kom uten fanger. Så får se om den dukker opp....
HagenJR Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Skrevet Juli 13, 2012 Såpass. Er vel mulig å få fiksa skadene for 50k vil jeg tro? Har jo lykter å grill liggende, mulig jeg selger den billig uten å lakkere å skifte panser, skjerm å fanger. Jeg har kanskje fanger til deg forresten. Jeg bestilte en for bruk til eukontroll som ikke kom tidsnok. Så jeg kom uten fanger. Så får se om den dukker opp.... hva vil du ha for den da?Full kasko på den? har full kasko ja
Robin L Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 skal sjekke hva den kostet meg. skal rope ut straks den kommer jeg. fikk ett brev fra posten om å dokumentere verdi på en pakke i dag, kanskje det er den
HagenJR Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Skrevet Juli 15, 2012 Skal du fikse den eller selge i deler? Blir nok fikset så den er lovlig å kjørbar, usikker på om jeg gidder å lakke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå