HagenJR Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Aha, trenger du deler eller? Får se hvor mye jeg klarer å rette opp, har lykt å grill selv
HagenJR Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Har fått gjort noen småting, men går sakte pga veldig mye jobbing! Måtte lime et feste på den andre lykta, så derfor er ikke den montert!
HagenJR Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Da begynner det å ligne på noe igjen Tok en liten shining innvendig også Ser kanskje ut at denne forsvinner nå til helgen! Litt trist ettersom jeg har hatt bilen i over 3 år! Men kommer nok en E38 igjen om en stund skal dere se!
HagenJR Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Haha. Du har også spilleren på halv tolv. yes har fått den ordentlig på plass engang, men så måtte den ut igjen var et helvete får å få den på plass, Alpine er ikke kjent for å ha lite kabler heller så
Robin L Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 ble myye finere med originallykter igjen iallefall : P bare for nysgjerrigheten, går luka igjen over den spilleren der? funker rattet og? ser ikke ut til at den fangeren kommer forresten, sendte klage til ebay, og plutselig kom penga tilbake på konto. så han hadde sikkert ikke bevis på at den var sendt. kan nå hende den komme lell da men tviler
HagenJR Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 ble myye finere med originallykter igjen iallefall : P bare for nysgjerrigheten, går luka igjen over den spilleren der? funker rattet og? ser ikke ut til at den fangeren kommer forresten, sendte klage til ebay, og plutselig kom penga tilbake på konto. så han hadde sikkert ikke bevis på at den var sendt. kan nå hende den komme lell da men tviler Ble mye finere med orginale lykter ja! Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg aldri gadd å bytte tilbake Den går ikke igjen nå ivertfall Men skal gå igjen på de fleste spillerne, usikker på om den gjør det på denne. Men gjør den det så har det vært perfekt ivertfall, bruker kun fjernkontrollen jeg. Skifter sanger å alt på spotify med den Ratt svinger jeg med rett som det er (måtte bare) Funker hvis jeg kjøper meg en overgang. Tror ikke det blir kjøpt noen fanger med meg ivertfall, har lappet den sammen nå, så trenger egentlig bare lakk! Men det får bli opp til neste eier
Kjexx Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Haha. Du har også spilleren på halv tolv. yes har fått den ordentlig på plass engang, men så måtte den ut igjen var et helvete får å få den på plass, Alpine er ikke kjent for å ha lite kabler heller så Ikke pioneer heller.
HagenJR Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Godt å se bilen er i stand igjen! Er det! Trist å kvitte seg med denne nå. Menmen, finnes da vel flere E38 kan trøste meg med at den neste skal ha endel grommere motor ivertfall
HagenJR Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 E38 740d? Blir ikke det ennå nei:p må få gjort ferdig noen biler nå men er drømmen det ja
HagenJR Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Da er denne byttet bort å befinner seg vel i Bergen nå.. Var litt trist å ta farvell, menmen! Så nå blir det noen timer søvn før det blir gatebiltreff i surnadal med ny gammel 7 serie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå