325demon Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Noen som har klart å lakke lister i denne fargen? Det var utrolig pent! Hvilke farge isåfall, kjøper man spray på biltema? regner med at det er dette som kalles pianolakk. Jeg har sølvfarga lister i dag, plast og børsta står rundt gir.
Sjøbuse Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Noen som har klart å lakke lister i denne fargen? Det var utrolig pent! Hvilke farge isåfall, kjøper man spray på biltema? regner med at det er dette som kalles pianolakk.Jeg har sølvfarga lister i dag, plast og børsta står rundt gir. jeg har lakkede lister i min E38. er trelister. de ble levert til lakkerer og han fikk beskjed de skulle være svarte. det var alt. bare svart. beklager dårlige mobil bilder. før. etter.
Robbi3 Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Prøv BMW sin sapphire black! Når lakkereren skal lete opp farge, så heter fargen: Blacksapphire. Den er dyp sort.
325demon Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 tror det peneste blir å bare levere det bort til lakkering ja. Så fargen på bilde jeg la inn er Blacksapphire? Det er vel viktig å pusse ned med fint sandpapir for å få bra resultat.
325demon Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Har starta å samle inn informasjon ang demontering av lister, og har bestemt meg for å lakke chrom utvendig i samme svartfarge som bilen sammtidig. Greit å vite så man ikke brekker i stykker noe:) Demontering e46 Dørlister: sitter bare på klips, så er bare å dra rett av. Øvre vindus lister: sitter med skruer under pakkninga Nedre vindus lister: ? Dashbord lister: sitter bare med klips armlener dør: ? ratt: ? Dør håndtak: ?
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Hvor mye betalte du for lakkeringen, sjøbuse?
Sjøbuse Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 vet ikke. nautiluz fikk de lakket i samme farge som 7er`n sin når den ble hellakert uka før han taka. bare kjøpte listene av han. men vet han fikk de lakket av billakkerer i svart. er det svarteste av det svarte som er og få tak i
Lars89 Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Her er diy for demontering av interiør http://www.e46fanatics.com/how-tos/interior/bmw3_e46_coupe_trim/bmw3_e46_coupe_trim.php Ratt kommer an på type. Rund airbag: http://www.my330i.com/mod4.php Firkant/trekant: likt, men T30 torx på baksiden
325demon Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Takker igjen! skrev ut et par andre diy også Hva syns dere er penest av shadowline utvendig, eller shadowline med bare chrom rundt vinduene? litt vanskelig å se på bilder hva som er penest!
bmw530i Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Finnes det en type film man kan bruke heller? Har sett bsbildeler.no har ferdig tilpasset men prisen er dyr billigere å kjøpe nytt listesett på koed heller for jeg har tree lister i min og vil helst ha enten sånn sølvgrå eller sort . Vurderer å bare kjøpe helt nytt hos koed for 1600-1700 kr
325demon Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Shadowline Her er det bare lakkert den nederste cromen Syns nesten de fine linjene på bilen vistes bedre med litt crom igjen, men den svarte er kansje råere i mørket? Avstemning
325demon Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Trenger du sølv og har coupe, kan du kjøpe mine billig:)
Simpel Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Noen som har klart å lakke lister i denne fargen? Det var utrolig pent! Hvilke farge isåfall, kjøper man spray på biltema? Sende inn til lakkerer er sikkert ikke dumt, men hvis du skulle prøve deg selv: Styr unna akkurat Biltema lakk, veldig vanskelig å få til et bra resultat med den fordi det er dårlige greier. Den lakken de har på BilXtra er dobbelt så dyr men hvertfall 3 ganger så bra, dekker bedre og gir en jevn overflate siden den ikke renner så lett som Biltema sin.
bmw530i Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Trenger du sølv og har coupe, kan du kjøpe mine billig:) har desverre sedan
325demon Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Blir nok lakkerer ja! Fant ut da m-tech må lakkes uanseet så blir det sikkert ikke mer enn et par lapper til for å slenge med innvendig sølv lister og crom listene ute. De grunner og vasker av puss på verkstedet. Men bruker jeg bare 400 papir da og pusser til alt blir ripete? 400 papir på fangere, lister?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå