mak1990 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Tenkte jeg skulle vise fram den nye bilen som jeg kjøpte forrige fredag. Jeg er en del innom Bimmers, men jeg liker heller og lese og lære pga at lidenskapen er større en mestringsnivået. Jeg er 19 år og dette er min 3 Bmw. Jeg holder til utpå landet i Vestfold. Bilen Som ble kjøpt(del av innbytte) var en E39 535I med som overskriften sier. Utstyr: ABS Original tlf. Airbag Radio/CD Aircondition Radio/kassette Alarm Regnsensor Alu. felger Rollo Antispinn Ryggesensor Automat S./V. hjul Cruisecontroll Sentrallås EU-godkjent Servicehefte El. just.seter Servo El. just.speil Skinn El.vinduer x 4 Skinn ratt Farget glass Skipose Fjernst./Sentrallås Soltak Galv. karosseri Sound system Just. ratt Sport understell Kjørecomputer Sportsseter Klima Startsperre Kurve/tåkelys TV Lyktespylere Tiptronic Metallic lakk Utetemp. Midtarmlene Varmeseter Multifunskjons ratt Xenonlys Navigasjon klimaautomatic Bilen er gått 192 000km. Ting som er ettermontert: M Frontfanger M Speil M Bakfanger M Bagasjeromsflipp M Ratt Orginale Hella Xenon 2001 look Eismann eksos Shadowline hvis ikke dette var orginalt? Senk 40/30 Ap senkefjærer Fremtidige Planer: Pga litt hard økonomi nå, så blir det begrenset hva som kan bli gjort. -Abs sensorer må skiftes(begge bak og venstre foran) -Eu kontroll til fredag -Innerskjermer i hjulbuene foran(20 tommere ) -Feste koffertspoiler -Feste m5 frontfanger skikkelig -Nye sommerfelger 19 er egentlig bestem, men tar gjerne imot felgtips! -Få ordnet elektronikken i førersete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Lyst til å selge 20"erne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 De Fikk eier beholde mot en prisreduksjon desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Nydelig 5'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 e39 er fin bil, denne synes jeg var veldig clean og cool, men interiøret er kanskje en mer smakssak, kanskje bedre in real life? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Hvilken farge er det på interiøret? Lilla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Veldig nydelig bil! Føler at interiøret ditt drar ned helhetsinntrykket av hele bilen dessverre... E39 M5 interiør hadde vært på sin plass her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Flott bil Fant også et interiør til deg viewtopic.php?f=14&t=136426&hilit=e39+m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Takk for kommentarer! Ang interiøret så var jeg kritisk når jeg så det i bilder, men i real life så er det mye mørkere enn det ser ut. Fargen må være meget mørk lilla. Samtlige som har sittet på i bilen har trodd at interiøret er sort. Hadde vært ypperlig med m5 interiør, men nå er jeg bare 19 år og har nok med å holde denne på veien inntil videre(blir student igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Noen felgtips til 19 tommere forresten?! Tar til meg alt av tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Legger ved noen bilder fra igår. Her kan man også se fargen på setene og vurdere dem iforhold til resten av interiøret. Kom gjerne med positive/negative kommentarer eller tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Nydelig bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Kommer fler bilder imorgen. La ved et bilde av speilet som har begynt og flasse. Må det til lakkering her eller holder det å pusse og spraye litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå