Gå til innhold

mak1990 E39 535I

mak1990
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Nydelig bil! Dette er jo gamle bilen til B.Ellingsen, den virket hvertfall utrolig godt holdt i hans eie, men har vel vært et par eiere etter det?

Uansett! Gratulerer med grom bil, dette er virkelig et smykke. Stilig med lilla interiør! Da skal jeg holde øynene oppe på veien om jeg ser deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Dette er jo gamle bilen til B.Ellingsen, den virket hvertfall utrolig godt holdt i hans eie, men har vel vært et par eiere etter det?

Uansett! Gratulerer med grom bil, dette er virkelig et smykke. Stilig med lilla interiør! Da skal jeg holde øynene oppe på veien om jeg ser deg ;)

Det stemmer. Snakket litt med ham før jeg kjøpte bilen. Det har vel vært iallefall 2 eiere etter ham. Ikke alle har vært like flink og bevare bilen, men jeg skal prøve og gi den nok omsorg og pleie :)

Takk, du ser meg nok. Farer en del oppi revetal og omegn siden jeg sparker litt ball der oppe samtidig som dame og venner holder til der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer!

Har noen planer som jeg skal prøve og få gjennomført iløpet av sommeren:

- Ny felger og dekk(bbs, org Hartge el noe annet?)

- Lakkering av venstre bakdel samt sette på ny bakfanger da den er blitt revet opp litt langs hjulbuen/kanten av fangeren

- Fikse elektronikken i førersete

- Leker litt med tanken på solfilm hele veien, ikke for mye. Innspill?

- Flushing av kassen samt full service

- Skifte temp.måler

- Har også lyst og hente en 4liter fra Sverige og bytte ut den jeg har eller evt sette inn en kompressor, men det blir ikke før til neste år igjen.

Ting som har blitt gjort etter at jeg har tatt over Bilen:

- Skiftet abs sensorer

- Skiftet bremseslanger

- Skiftet ytre kuler bak

- Firhjulskontroll med senkesett innskrevet i vognkortet

- Festet foringer i taket på bagasjeromet

- Installert nytt oppheng til grøftelyset v.s

Har bestilt katalysatorer fra Sverige siden tidligere eier hadde fjernet dem. Derfor kom det for høyt co utslipp og for høyt desibel på eu. Dette blir fikset iløpet av uka på svendsen så fort deler kommer.

Innspill eller kommentarer setter jeg pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...