mak1990 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Nydelig bil du har! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Fin bil, får jeg spørre hva du ga sånn ca for den? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Grom E39!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Nydelig bil! Dette er jo gamle bilen til B.Ellingsen, den virket hvertfall utrolig godt holdt i hans eie, men har vel vært et par eiere etter det? Uansett! Gratulerer med grom bil, dette er virkelig et smykke. Stilig med lilla interiør! Da skal jeg holde øynene oppe på veien om jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Skikkelig fin E39 du har der Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Gratulerer med fin bil med riktig motor! Bra det er fler som ikke tenker så grønt for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Nydelig bil! Dette er jo gamle bilen til B.Ellingsen, den virket hvertfall utrolig godt holdt i hans eie, men har vel vært et par eiere etter det?Uansett! Gratulerer med grom bil, dette er virkelig et smykke. Stilig med lilla interiør! Da skal jeg holde øynene oppe på veien om jeg ser deg Det stemmer. Snakket litt med ham før jeg kjøpte bilen. Det har vel vært iallefall 2 eiere etter ham. Ikke alle har vært like flink og bevare bilen, men jeg skal prøve og gi den nok omsorg og pleie Takk, du ser meg nok. Farer en del oppi revetal og omegn siden jeg sparker litt ball der oppe samtidig som dame og venner holder til der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Takk for kommentarer! Har noen planer som jeg skal prøve og få gjennomført iløpet av sommeren: - Ny felger og dekk(bbs, org Hartge el noe annet?) - Lakkering av venstre bakdel samt sette på ny bakfanger da den er blitt revet opp litt langs hjulbuen/kanten av fangeren - Fikse elektronikken i førersete - Leker litt med tanken på solfilm hele veien, ikke for mye. Innspill? - Flushing av kassen samt full service - Skifte temp.måler - Har også lyst og hente en 4liter fra Sverige og bytte ut den jeg har eller evt sette inn en kompressor, men det blir ikke før til neste år igjen. Ting som har blitt gjort etter at jeg har tatt over Bilen: - Skiftet abs sensorer - Skiftet bremseslanger - Skiftet ytre kuler bak - Firhjulskontroll med senkesett innskrevet i vognkortet - Festet foringer i taket på bagasjeromet - Installert nytt oppheng til grøftelyset v.s Har bestilt katalysatorer fra Sverige siden tidligere eier hadde fjernet dem. Derfor kom det for høyt co utslipp og for høyt desibel på eu. Dette blir fikset iløpet av uka på svendsen så fort deler kommer. Innspill eller kommentarer setter jeg pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Selger du 20" du har på idag da, eller beholder du de? Hva vil du f.eks ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Selger du 20" du har på idag da, eller beholder du de? Hva vil du f.eks ha for de? De sitter forrige eier med Desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 35% toning har ikke gitt meg problemer langs vestfold veiene hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 35% toning har ikke gitt meg problemer langs vestfold veiene hvertfall Ja, er vel bare å få ned begge vinduer hver gang du blir stoppet av onkel..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 go bil det der! kjøpte du den fra ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 go bil det der! kjøpte du den fra ålesund? Det stemmer. Mye kjennskap til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå