teexeln Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 Det pussige er jo at de fant ikke noe feilkode på den når jeg var å fikk tatt diagnose, noen mener at man ikke kan avlese feilkoder på regnsensoren å noen mener at man kan det har vor kjekt å funnet ut av det.
enverl Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Er det noen som kan vise meg på et bilde eller noe hva som er maks og min sensitivitet..Sliter litt med at av og til fungerer den kjempe bra, men andre dager reagerer ikke den nesten. Må legge til at jeg har tysk instruksjonsbok på den, derfor jeg ikke helt har skjønt det:P Opplevde en dag da jeg var ute på langtur og det som regnet som bare det, at viskerne sluttet og gå pluttselig. Kjørte inn i tunell så stoppet de, etter en hard kamp med å komme seg ut av motorveien (null sikt) fikk jeg endelig stoppet. Sjekket alt av sikkringer osv, skulle akkuratt til og åpne panseret for og se etter noe løse stag eller noe da viskerne plutselig gikk i gjen. Har noen liknende erfaring? Er dette tegn på noe?
Alpejohn Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Er det noen som kan vise meg på et bilde eller noe hva som er maks og min sensitivitet..Sliter litt med at av og til fungerer den kjempe bra, men andre dager reagerer ikke den nesten. Må legge til at jeg har tysk instruksjonsbok på den, derfor jeg ikke helt har skjønt det:P Opplevde en dag da jeg var ute på langtur og det som regnet som bare det, at viskerne sluttet og gå pluttselig. Kjørte inn i tunell så stoppet de, etter en hard kamp med å komme seg ut av motorveien (null sikt) fikk jeg endelig stoppet. Sjekket alt av sikkringer osv, skulle akkuratt til og åpne panseret for og se etter noe løse stag eller noe da viskerne plutselig gikk i gjen. Har noen liknende erfaring? Er dette tegn på noe? Nesten samme jeg opplever, at det regner som pokker så kan dem plutselig slutte å viske, men når det nesten ikke regner visker den som faen.. Jeg og var på langtur for et par dager siden, da jeg opplevde noe merkelig som kan ligne litt på dette, men det gjelder langlysa. Jeg kjørte med dem på, plutslig slukket lampa i dashen, tenkte ikke over om det lyste med langlysa, men jeg trodde jeg hadde skrudd dem av, så jeg slo dem på men fant da ut at dem allerede var på, så slo av og på igjen da kom dem Kan ikke være noe automatsikring som slår ut og kobler inn igjen etter en liten stund? Vet ikke helt hva som kan gjøre slik annet en det Men fikk ikke du til å slå på viskerene helder? Altså et hakk til fra intervall? På full guffe for eksempel?
enverl Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Jeg prøvde allt, det eneste jeg husker er at spylinga fungerte... Jeg mener jeg prøvde bakruteviskeren, og ikke den heller fungerte. Jeg fikk et tips: Det er et støyfilter (tror jeg han kalte det) av noe slag på taket ved antenna. Den kunne tydligvis begynne og lage trøbbel med mye elektronikk:S Jeg har hatt mye trøbbel med elektronikken en stund, skjedde så mye rart med lyst, stereo, start osv.. Men jeg tok av polene, ladet bateriet ordentlig. Siden det har alt fungert, bortsett fra den viskerepisoden som kun oppsto kun den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå