Bjørn Hetland Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 heisann Wicky Synd å se at der er en del uærlige folk rundt om i landet, men bilen din er desverre gått langt og er på mange måter oppbrukt. Jeg ser jo også på annonsen din på finn, at du heller ikke legger ut all den infoen du har om bilen:-) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21211419 En kompis av han som kjøpte bilen har de 18tommerene som jeg hadde på bilen liggene til salgs på finn hvis noen skulle være interessert i å ringe ham:-) http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... rId=822580 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Jeg viste bilen til en MEGET potensiell kjøper...Når jeg kom inn på gårdsplassen så sa han "nei bare dra du..den der kjøper jeg ikke as" Så sa han at han hadde sett på bilen tidligere, før jeg kjøpte den, og at den da hadde gått 369tusen...Sylinder 5 var dårlig kompressjon på, og at dette var bekrefta av bmw i stavanger, samt daværende eier, Bjørn, også hadde skrevet dette i annonsen da den ble lagt ut på finn. Han "kjøpern" sa også at vedkommende jeg kjøpte bilen av var en aldri så liten svindler som fremdeles skyldte han penger for en bil han kjøpte for lenge siden. Og han var veldig interessert i å få tak i han..Snakket da med bjørn og han kunne bekrefte dette. Og han kunne legge frem dokumentasjon på at han jeg kjøpte bilen av visste dette ved overtakelse, ifølge kontrakt og annonse fra finn.no . Snakket med han jeg kjøpte bilen av nekter for at han visste det, og at dette var mitt problem siden jeg kjøpte bilen billig og at han kunne lett solgt den for 70tusen. Men skal møte han imorgen og se hva som skjer.. Men i kontrakten vi skrev (naf standard kontrakt) står det at bilen selges som den står.. Men det gjelder vel ikke feil og mangler selger hadde kunnskap om ved overtagelse av bilen? jaja...om han har lurt meg så sliter han...Man lurer ikke wicky as... ang kmstand.. Vi hentet denne bilen i 1999/2000 hos BMW Niederlassung Hamburg. Bilen hadde da gått ca 60.000km og fremstod som ny. Den ble så byttet inn i 2005/2006 i annen bil. Da hadde 728'n rullet ca 275-295tkm et sted hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Hetland Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Stemme det, og det var jeg som kjøpte den da, og når jeg solgte den 27. januar var den gått ca 360000km, og det er klart den er mer verdt når den plutselig bare har 230000 på telleren. Han som kjøpte bilen var bare intressert i om bilen gikk an å kjøre, hadde også mangellapp på bilen etter EU-kontroll, men den var han ikke spesielt interessert i heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Stemme det, og det var jeg som kjøpte den da, og når jeg solgte den 27. januar var den gått ca 360000km, og det er klart den er mer verdt når den plutselig bare har 230000 på telleren.Han som kjøpte bilen var bare intressert i om bilen gikk an å kjøre, hadde også mangellapp på bilen etter EU-kontroll, men den var han ikke spesielt interessert i heller. KJøpte du bilen i 2005/2006? Altså eier etter fattern. Den ble tatt i bytte mot nyere 740 på Tronrud bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Hetland Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Ja, du averterte bilen selv, samtidig som den også ble avertert hos tronrud bil på billingstad, jeg handlet bilen av en selger som heter truls eller noe lignende, og har hatt mange fine kilometer i en god bil, men nå på slutten begynte det å hope seg opp litt, og dermed vurderte jeg å selge før jeg begynte å reparere. Jeg hadde allerede kjøpt inn ny/brukt motor som jeg fortsatt har liggende:-) nå begynte en del foringer og kuler i hjuloppheng å bli dårlige, pluss lekkasje i dempere/nivå regulering bak, lekkasje i tank, pluss at den endelig begynte å gi feil på avgass, noe som sikkert betyr at caten sliter. derfor solgte jeg billig. Allikevel mye bra igjen i bilen vil jeg nå tro, men jeg hadde også handlet meg en 06 E61 til å erstatte sjueren. Sjueren har blitt brukt i en hel del Brullyp lokalt her i rogaland:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Annonsen jeg lagde på finn ble laget FØR jeg ble klar over alle feil og mangler på bilen...Har derfor ikke besvart noen henvendelser hittil fra folk som har ønsket å kjøpe bilen. Skal sette annonsen i ro inntil jeg får en avklaring fra min "selger" om hvordan han skal få ordna opp i dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Den mangellappen fra Eu..hva kom det frem på den? Og jah...hadde du kopi av annonsen eller kopi av kontrakten når du solgte bilen?Hadde vært greit å ha den in case han nekter å betale tilbake noe og jeg må ta det via advokat..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Hetland Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Der står ikke så mye i kontrakten synes jeg å huske, og jeg har sendt mail til finn om det er mulig å få en kopi av selve annonsen, den levner ikke mye tvil egentlig. Vi får se hva vi kan finne fram av ting og tang, skal se etter lappen fra EU-kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Om du skaffer kopi av annonsen hadde det vært megasupert:) Har iallefall fjerna annonsen fra finn..bortkasta 500spenn as..MENMEN...fuck it.. Og ja...du nevnte noe om en bilskade? If hadde ringt deg? Send meg iallefall det på innboks:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Det er bare å ringe kundetelefonen til finn, så sender de deg kopi av annonsen på sekundet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 ahaa..takk takk...kanskje Bjørn kan sende meg mailadressen sin eller no så jeg får gitt det til finn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Hetland Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 har sendt mail til finn.no, og venter på svar, når den kommer skal du få den med en gang:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 supert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 ser ut til at det blir ny bruktmotor samt tilbakebetaling av ca 10tusen til meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå