Bjørn Hetland Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 og da er du vel egentlig fornøyd vil jeg tro, hvis du er intressert i mangellappen etter EU-kontrollen, kan du ringe til mekonomen bilverksted på Åsensenteret i stavanger, der kontrollen ble tatt, kan nemlig ikke finne den, og tror jeg la den inn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 ser ut til at det blir ny bruktmotor samt tilbakebetaling av ca 10tusen til meg.... Wallah allah sug meg i balla! Som han ordner? For den er sikkert ikke tukla med, bror! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Bruktmotor samt 10.000 ,- for den svindelen der? Hvis bilen hadde gått 360.000 og blitt tilbakestilt til 230.000 hadde jeg tatt det med advokat TVERT. Har han gjort det med en bil er det garantert at han har gjort det med fler, likegreit å få seg en skikkelig smikk over fingrene så han lærer. Men seff er du fornøyd med en motor samt 10.000 for en bil som har blitt tilbakestilt med over 100.000 kilometer så er det greit Men jeg lukter mange problemer som kommer til å dukke opp om ikke så lenge, tviler på at understellsdeler osv har blitt byttet? Hvis ikke så kommer det vel en haug med deler som må byttes snart og de delene er ikke billige =/ Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Fikk møtt han tilslutt...Først var han komplett uvitendeom "oi var motor ødelagt bror?jeg visste ikke wolla" Men ga han tre valg..enten tar han tilbake bilen og tilbake betaler meg kjøpssummen, eller så gir han meg 20tusen i erstatning for defekt motor. Om han ikke vil noen av de der så får vi bare ta saken via retten. Da sa han bare "ja du får bare ta det via retten jeg vinner 95% sikkert blablabla"! Også sa jeg..vel..du kjøper og selger mye biler og du har ikkeno firma og du betaler ikke skatt på dine inntjeninger..Tror skatte myndighetene er interessert i å vite hvor mange biler du har solgt siste 10årene..Og tro meg...du får en heftig skattesmell pga det (er lov å selge 4biler i året skattefritt) Da ble han plutselig mer velvillig til å finne en løsning utenom dette...Han ba om tid frem til onsdag for å finne ut hvordan han kunne fikse dette..Sa "jeg kan skaffe deg motor, du betaler bare 10tusen"..da måtte jeg bare smile litt as Anyway..får vente til onsdag og se hva han kommer frem til... Be han gi deg 760motor +å 10tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Hvem skal bytte motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 han skal montere motor samt gi meg 15k nå..så ordner seg likevel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Det høres jo ut som en fin løsning:) Bra det ble orden på det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 hjalpt å true han litt her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 God deal det da! Hvor langt har donor motoren gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 det vet jeg ikke enda:p må finne meg en motor først tror jeg skal kjøpe fra ett firma...eller fra en bil som går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Du må kjøpe motoren selv??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 nei nei..jeg skal finne motor selv! vil ikke stole på at han finner en wolla schpa motor til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Aha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 surt å bli lurt engang....no more lissom:p men lurer egentlig på å bare ta penger fra han og heller selge bilen som den står, selvfølgelig med oppdatert annonse tekst og med info om alle feil og mangler....er det no lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Om du liker bilen ellers og vil ha en slik bil så tror jeg at jeg ville byttet motor og tatt imot pengene Da vet du iallefall at den delen er i orden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå