Gå til innhold

Wicky124 sin 728iA :) solgt :(

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E38 er rett og slett en lekker bil! Håper for din del du får ryddet opp i det lille rusket som er, slik at du får nyte bilen i lange drag. Har tenkt på 728ia selv en stund, men fant ut at jeg trenger en bil som bruker mindre suppe enn disse gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spoilere på en 7-serie, har du røyka sokker eller? blir bra dette wicky! Du har riktige planer med senk og felger! Har du vurdert lett toning helt fram for den optimale mafia-looken 7-serier bør ha? hehe

jeg har 2 spoilere på min E38. og jeg har aldrig fått klager på de. en alpia spoiler forran. og en bakrutespoiler.

ja lurer på on det er luftmassemålern ja...er vel dyrt detta?

njaaah..om det blir skamsenk er jeg relativt usikker på..vil beholde komforten..ja soting er også interessant..så lenge det ikke er svindyrt :P

snakk om spoiler..vel..en liten m5 leppe på bakluken og kanskje en leppe foran for å få den rette looken..hmm...

min er sotet helt frem. det kostet meg 400 kr tror jeg. gjore det selv. jeg har 20/20 senk på min. selv med 285.35.19 bak og 245.40.19 forran er det ikke dårlig comfort i min. kunne tenke meg 20 til faktisk :P

M5 leppe bak på E38 syns jeg du bør drite i. E38 har allerede en liten kant bak. og med ennå en kant der ser det dumt ut. og M5 kanten vil stå i 45 grader nesten. ikke så pent.

bilen din så flott ut den. litt små detaljer her og der. så blir denne rå vettu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltkjelen: Nei er esso ved tveita...du vet...faaaaarlige tveita? :P

Sjøbuse:ja blir nok noen 19toms og brede dekk på den...Soting for 400?du vet du snart er ansatt som min nye mekaniker venn? :P har du luftmassemåler liggende?kan jeg stjele den som står i bilen din?

EirikL: på langkjøring, med aktiv gasspådrag, tiptronic bruk, forbikjøringer og MANGE kickdowns lå den på 1,32 på kjørecomputer etter å ha kjørt 165km...ved cruisecontroll kjøring i behagelige 90-100km/t lå den på 0.86 på 165km.. :)

bmwkizn: ja var ett helt kurant kjøp til den prisen..drev og snuste på nyere stv biler fra ymse franske produsenter (skal ha oss hund) men måtte bare ha den når den ble lagt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...er jo ikke tv signaler i Oslo lenger..men de selger rikstv til bruk i bilen på diverse bensinstasjoner for 995kr...Vil denne kunne kobles opp til bilens lille skjerm?rett over sigarettennern i baksetet har jeg en inngang "TV"...kan jeg koble inn no her?

Tlf funker ikke..hvor skal jeg starte feilsøking?Sikringsboksen er faktisk skrudd fast på denne bilen...merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. mekankker venn ja :P jeg kjøpte sot film på biltema. 199 for en rull tror jeg. kjøpte 2. og fikk et meget bra resultat. men det er svart som faen da. 10% trur jeg.

sikkringsboksen i motorrommet er ikke skrudd fast. er et deksel med klips man kan åpne. de 4 skruene trengs ikke å skru opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du komme på det treffet ikveld?eller leste jeg feil?eller så kan jeg glane på lokket ditt når du på magisk vis åpner det :P

brukte forøvring halvtime på å løsne deksel til parklysene foran..skjønte ikke en shit åssen man skulle åpne det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...er jo ikke tv signaler i Oslo lenger..men de selger rikstv til bruk i bilen på diverse bensinstasjoner for 995kr...Vil denne kunne kobles opp til bilens lille skjerm?rett over sigarettennern i baksetet har jeg en inngang "TV"...kan jeg koble inn no her?

Tlf funker ikke..hvor skal jeg starte feilsøking?Sikringsboksen er faktisk skrudd fast på denne bilen...merkelig...

Det går fint an å koble til denne inngangen. Sjekk denne linken: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/182074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du komme på det treffet ikveld?eller leste jeg feil?eller så kan jeg glane på lokket ditt når du på magisk vis åpner det :P

brukte forøvring halvtime på å løsne deksel til parklysene foran..skjønte ikke en shit åssen man skulle åpne det :P

var på treffet i kveld. men så deg ikke jeg.

dekslene bak på lyktene er jo enkle og åpne. er til og med piler der du skal trykke :P

men kan prøve å ta bilde av dekslet til sikkringene i morgen. og forklare hvordan det åpnes :D

fant et bilde jeg har tatt for en stund siden. men er litt for dårlig å vise med. skal ta bedre i morgen

regner med det er her jeg har ringet rundt du har sjekket?

xhifqnvxwbufxuyybnbh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...