316 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Jeg hadde vært letta om jeg hadde blitt kvitt den bilen jeg wicky... Ikke frekt ment, men du skjønner vel hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 haha...ja jeg skammerm eg...må ta en tur i m3 for å roe meg ned snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Ikkeno frekt man...jeg er faktisk letta over at den er borte..eneste problemet er at jeg nå har to biler jeg må bli kvitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 og da forsvant sjuern... Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 til og med mamma sier forden er kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 til og med mamma sier forden er kjedelig... Men dette er vel ikke noe sjokk? Ingen kjøper vel Ford for å ha en spennende bil? Kan være greit å kjøre no dritt avogtil og. Da setter man så stor pris på skikkelige biler etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 sant sant...men men...bilen er billig i drift..fast og fin å kjøre...esp funker som faen... og den har god plass fra baksetet og bakover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Da er det vel på tide å handle ny 7er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 hmm....ja...egentlig....har lånt kompis sin e38 med alipna felger i påsken nå....me miss sjuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Hehe, skjønner den godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 kosebil å påsken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 kosebil å påsken... Fin påskebil dette ja misunnelig på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Liker den der...spess med glasssoltak og shadowline..selv om jeg ikke er fan av shadowline så synes jeg bilen kledde det..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå