wicky124 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 har fremdeles datakortet der det står utstyr...men bra jeg har nivåreg...med mindre demperne lekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 siifra om du vil ha bilstein dempere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 hva slags dempere er det?er det fjærer med?hvor mye senker dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Lurer på en ting..om jeg kobler fra luftmasse måleren...vil ikke bilen gå penere?Koblet den av isted, men da hosta og rista bilen like mye..eneste forskjellen var at den ikke stoppet om jeg ga gass og slapp pedalen fort... ett annet problem jeg merket isted..stod på tomgang og det kom ikkeno varme fra førersiden på bilen, men kun på passasjersiden...parkerte bilen, kom tilbake etter halvtime..også var det null varme fra bilen...bare kald luft...men når jeg kjørte så kom det varm luft...stod jeg stille så var det kald luft...mystifystiskt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 ingen vet no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 nå har det blitt irriterende mange feil med denne bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Det var en del med den når fattern hadde den også, men anbefaler deg en tur til Tran i Konowsgate. Han kan ta en helsjekk på den vettu (gamle 2etg gocart huset).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 ja skal nok få sjekka den..sender du meg nr hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 nå har det blitt irriterende mange feil med denne bilen.... kanskje en grunn til at den ble solgt så billig Bare å klemme til med en ordentlig service, få slept den ned og satt på noen 21" alpina hjul samtidig. Slik at du ikke har råd til smør på brødskiven før til jul igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 nei men er rart....tror de fleste feilene er følgefeil pga defekt luftmassemåler...merkelige saker...må skaffe det ett eller annet sted snart....men ja...21tommer blir for dyrt holder med 5 eika 19toms jeg har liggende...sånn i første omgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Gratulerer med fet bil e38 er etter min mening den peneste bilen bmw har produsert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 jo takktakk du fikk endelig tråden din til å funke ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 uff..mangler motivasjon til å skru..hmm..så mye å fikse..så mye ledig tid..så lite penger til å fikse..så lite motivasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 uff..mangler motivasjon til å skru..hmm..så mye å fikse..så mye ledig tid..så lite penger til å fikse..så lite motivasjon... Hehe, kjenner den Bare å huske på at du ikke gjør det for noen andre, men kun for deg selv. Istedenfor å kun se på helheten kan du sette deg opp mindre mål som bygger mot det store målet ditt. Når du da går ut å skrur velger du et par ting du skal gjøre også konsentrerer du deg om det, når du er ferdig så er du ferdig for dagen. Mye bedre å sette mange små mål som du greier å fullføre, jo fler mål du fullfører og du ser at du har framgang jo mer motivert vil du bli til å gjøre mer Dette greier du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå