Gå til innhold

Wicky124 sin 728iA :) solgt :(

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på en ting..om jeg kobler fra luftmasse måleren...vil ikke bilen gå penere?Koblet den av isted, men da hosta og rista bilen like mye..eneste forskjellen var at den ikke stoppet om jeg ga gass og slapp pedalen fort...

ett annet problem jeg merket isted..stod på tomgang og det kom ikkeno varme fra førersiden på bilen, men kun på passasjersiden...parkerte bilen, kom tilbake etter halvtime..også var det null varme fra bilen...bare kald luft...men når jeg kjørte så kom det varm luft...stod jeg stille så var det kald luft...mystifystiskt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har det blitt irriterende mange feil med denne bilen....

kanskje en grunn til at den ble solgt så billig :wink:

Bare å klemme til med en ordentlig service, få slept den ned og satt på noen 21" alpina hjul samtidig. Slik at du ikke har råd til smør på brødskiven før til jul igjen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men er rart....tror de fleste feilene er følgefeil pga defekt luftmassemåler...merkelige saker...må skaffe det ett eller annet sted snart....men ja...21tommer blir for dyrt :P holder med 5 eika 19toms jeg har liggende...sånn i første omgang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff..mangler motivasjon til å skru..hmm..så mye å fikse..så mye ledig tid..så lite penger til å fikse..så lite motivasjon...

Hehe, kjenner den :) Bare å huske på at du ikke gjør det for noen andre, men kun for deg selv.

Istedenfor å kun se på helheten kan du sette deg opp mindre mål som bygger mot det store målet ditt.

Når du da går ut å skrur velger du et par ting du skal gjøre også konsentrerer du deg om det, når du er ferdig så er du ferdig for dagen.

Mye bedre å sette mange små mål som du greier å fullføre, jo fler mål du fullfører og du ser at du har framgang jo mer motivert vil du bli til å gjøre mer :)

Dette greier du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...