Skands1 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Flott bil! Liker fargen. Skulle helst hatt den fargen selv. Har carbonsvart, og synes den skinner for mye i blått og dessuten viser riper alt for lett På vinterhjul har jeg like dine felger med Gislaved pigghjul - fungerer helt perfekt, faktisk bedre enn min Mitsubishi 4WD "arbeidsbil" (1 år gml) med piggfritt. På sommerhjul har jeg 20" M6 hjul som jeg personlig synes er bra. Tror det vil passe like perfekt (om ikke enda bedre) på en sølv met.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Takk for det! Syns karbonsvart er en kul farge, men forstår at ikke er lett å holde. hadde tidligere en E39 med schwarz 2. Veldig stillig når den var nyvasket, men om vinteren ble den "grå" Dette er den andre bilen med titansølv, fin å praktisk farge, som det er lett å ta bilde av. Var veldig skepisk til å bruke 18" som vinterhjul først, men med nokian piggdekk kunne det ikke vært bedre, trygt og komfortabelt. Men hvordan er det med 20" på sommerhjul da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Vurderer disse til sommerhjul, Orginale BMW Motorsport 8+9,5x19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Takk for det!Syns karbonsvart er en kul farge, men forstår at ikke er lett å holde. hadde tidligere en E39 med schwarz 2. Veldig stillig når den var nyvasket, men om vinteren ble den "grå" Dette er den andre bilen med titansølv, fin å praktisk farge, som det er lett å ta bilde av. Var veldig skepisk til å bruke 18" som vinterhjul først, men med nokian piggdekk kunne det ikke vært bedre, trygt og komfortabelt. Men hvordan er det med 20" på sommerhjul da? Fungerer fint med 20". Fyller hjulbuene godt og går ikke ut over kjørekomforten.. Hadde vel egentlig bestemt meg for 19" for å kunne ha litt høyere profil, men angrer ikke for at jeg gikk for 20".. De Motorsport felgene er tøffe, men krever litt jobb med å holde rene antar jeg. Både spilene og ikke minst bremsestøv og dritt i de små skruehullene. Slet selv med det da jeg hadde skrudde AC Schnitzer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Du merker nesten ingen forskjell fra 19" til 20".. Jeg kjørte med 8,5x20 245/30 ZR 20 Pirelli P-Zero Nero og 10x20 med 295/25ZR 20 Vredestein Sessanta på min tidligere E61 og det var helt konge. Bilen var i tillegg senket med Hartge sportsfjærer og komfort var helt upåklagelig. Noe mer dekkstøy i forhold til 18", helt klart, men det skulle jo bare mangle. Forøvrig tror jeg at gode dekk i 20" er alfa omega for å få en god opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Stemme nok det Skands1 skriver, at rengjøring av de felgene kan bli mye arbeid. Tenkte jeg ikke på... Da er type 128 enda mer aktuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Interiørbildene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 flott vogn med riktig motor!! de felgen på bildet over her er fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Takk for det Det er ikke mange så har slike felger, av den enklere typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Herlig interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Takk takk Stortrives i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Flott vogn! Vurderer 20" selv, så spent på hva du går for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Takk Vurderer orginale 19" m-sport, type 172. Skal se på ett brukt seinere i uken. Tror 20" kan bli for mye.. selv om det er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Har fått tilbud på Breyton race gts 8,5+9,5x19 med Vredestein sessanta til 20000 eller Continental sport contact til 22500. Noen som har erfaring med denne type dekk og felger? Kom med innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Jeg hadde heller kjøpt meg noen 20" for 5000 kroner mer. Jeg kjøpte 8,5x20og 10x20 felger med hhv. 245/30 ZR 20 og 285/25 ZR 20 i Pirelli P-zero Nero. Veldig fornøyd med dekkene, men byttet til 295/25 ZR 20 Vredestein Sessanta bak da bakhjulet mitt punkterte. Opplevde det som gode dekk, men sporet noe mer enn Pirelli dekkene. Kjør på, det er liten forskjell mellom komforten fra 19" til 20".. utseende derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå