Gjest Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Noen må jo fleske til og kjøpe denne sinsyke motoren som bare går og går.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Vinner jeg i lotto, så hadde jeg kjøpt. Men desverre så spiller jeg ikke lotto, må ned å registrere og spille i kveld da Dette er fett, og alltid en grunn til at man går på feks gatebil og breisladd arrangement Ligger endel kunskap bak en motorbygging som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 sykt hvor fort tråden forsvinner bakover i rekkene gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 bumper denne igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Me waaant! ka diff og girkasse som blir brukt?? Grom vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 står e39 540 kasse på den. samme 6 trinns som står på m5. diffen er sveisa e23 diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 jeg har en 2000mod saab 9-3 med steg 3 hvis du vil bytte motoren din i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hadde du bodd litt nærmere så skal ikke du se bortifra at jeg kanskje hadde slått til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Er vel strengt tatt ikke så mye å tenke på lengre, ettersom bilen ble solgt, med motor i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå