Gå til innhold

Fjærne radio fra E46

Anbefalte innlegg

God kveld godtfolk! Har nettopp kjøpt meg en finliten 316i 99 mod.

Denne kom med kasettspiller/radio og det har jeg ikke mye bruk for.

Jeg har bestilt sånn liste adapter ting og skaffa meg CD/DVD spiller som skal settes inn.

Her er problemet mitt:

Tidligere i dag sku jeg bytte spiller, fjærna listene, og skrudde den ut, men på baksiden av spilleren ser jeg en kabel plugg ting jeg aldri har sett før. Rundt selve kabelen/ledningene er det ett slags lokk eller noe. På toppen av denne er det ett bilde av ett skrujærn som etter bildet skal stikkes inn i toppen for så å vippes ned for å løse denne ut. Det som skjer da er at toppen/dekselet komer opp ca 1 cm men ikkeno mere, får ikke ut pluggen eller noenting (den er ganske stor) hørte en kompis sa at jeg trengte en iso plugg som jeg fikk kjøt overalt men han viste ikke hvordan jeg skule få løs denne. Dersom noen har tips/ideer så taes det imot med stor takk ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være noe problem å ta den av. Bare å vippe opp så glir stikket utover av seg selv... Mulig du må dra litt.

Du må ha en overgang fra BMW-plugg til ISO. En av disse :wink:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4214&katid=228&mid=m436&id=&vn=736

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=671&katid=228&mid=m436&id=&vn=736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har harman kardon anlegg må du legge opp alle ledninger til hver og en høytaler manualt, og trekke de bak i bilen hvor den iso kontakten står

Må gjøre det på min også hvis jeg vil ha uorg spiller. Business navi med cd-veksler og hifi anlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...