djanrune Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Heisann. Satt og såg litt på traileren til filmen Tomme Tønner nå nettopp og der såg jeg et glimt av en Rosa bmw cab som var noe uhyrelig kjent med. Misstenker at det er en som gikk her på Breim får 2-3 år tilbake ca. Noen som har noe info om denne bilen?
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Den e36'n der har vært mye omtalt her på forumet også mener jeg å huske. Ligget til salgs mange ganger.
djanrune Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Ok, noen som vet om dei trådene som den er omtalt i er og finne? Skal sjekke om det er samma bil som gikk her før
Soilborn Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 ble den ikke smadra i filmen? Det var nok en replica, eller den ble ribbet før "kræsjen". Det var forskjellige stoler før og etter kræsj osv. La merke til det ganske fort
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 ble den ikke smadra i filmen? Det var nok en replica, eller den ble ribbet før "kræsjen". Det var forskjellige stoler før og etter kræsj osv. La merke til det ganske fort Det var ganske mange forskjeller ja. Bilen som ble vraket var jo spraylakkert i rosa. De hadde ikke gjort noe med e36 m3 speilene som sto på bilen heller, da de var røde på scenen inne i bilen. Ble litt skuffet over akkuratt den delen på filmen. (Synd de ikke vraka den e46 styla e36 syns nå jeg )
Sjøbuse Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 var også E36 panser og lykter etter kræsjen. før var det E46 facelift lykter og E46 M3 panser
Ørjan^^ Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 For de som har sett filmen så vet dere at det er flere styla kebab bimmere på filmen Husker spesielt den racing blå e46 m3 cab GTR som var mye omtalt her inne! Uansett, er dette dn kuleste Norkse filmen på lenge! ANNBEFALES!
NA Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Synd de ikke vraka den bilen på ordentlig i grunn Men fra spøk til revolver så tror jeg denne bilen gikk på hamar i fjor sommer. Ikke akkurat min type favoritt, men sikkert lagt ned mange byggetimer i denne..
bmwkizn Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Jeg syns den cab,en der ser rett å slett forferdelig ut. De skulle gjerne vraka den der i filmen ja. Eller fyrt den opp i flammer isteden for den E32,n i "jenta som lekte med ilden"
Mexos Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 jeg kunne tenkt meg og sett klippet av rånerbilen fra nord igjen. Scenen når fyren skal fylle bensin og kjører pistolen "rett hjem" var priceless
Ellingsen B. Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 kompis som bygde den bilen. Jeg syns kanskje fargen er litt dryg
Sjøbuse Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 lurer på hva som er så veldig ille med den rosa bilen. den ligner en E46 M3 med litt anderledes fanger foran og en E36 bak. bortsett fra mindre pen bakfanger og M3 speilene så ser jeg ikke helt problemet med bilen.
Ellingsen B. Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 litt mer moderat farge så blir den jo skikkelig fin. E46 facelift lampene gjør seg
Just-turbodiesel Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 nydelig rosa farge, finnes ikke finere farge, riktignok er det ikke alle biler de passer på, men syns den ikke var så ille den BMWn, til å være plastikk-modda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå