BMWPower Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Da var E34`n solgt og ny bil kommet i garasjen. Så er vel på tide og lage ny tråd. Velger å lage ny tråd under BMW prosjekter denne gang, da det alltid utvikler seg til å bli et prosjekt uansett hvor ferdig bilen egentlig er Valget fallt denne gang på en LeMans blå E39 som er ombyggd komplett til E39 M5 2002 mod med unntak av motor og gir, som er 530 med TS3 kompressor kitt fra ESS som gi et resultat på ca 450hk og 560nm. Motor M54B30 0,95 bar ladetrykk Toppen er portet. CP stempler 9.0:1 Shrick kammer. M3 S50 B30 grenrør og katter. Alle lagrer og pakninger i motor er nytt. Spec maskin (fra ESS): ESS TS3 Videre planer: Ny eksos Div carbon deler Soting av ruter Ta vekk "hai finnen" på taket. Lakkere taket sort blank (som shadowline lister) Nye 19" felger. På leit, forslag tas imot med takk Vurderer også nytt understell, bilstein PSS9. Står pr. idag nytt Spax coilovers på, skal teste dette litt først. 17" felger til R-Dekk. Har dekk, mangler felger. Gleder meg til ny sesong med ny bil Mer info og bilder kommer, men her er noe til å begynne med. Var litt skeptisk til svart/blått interiør, men det passer liksom på en måte når bilen er blå. Vurderer og bytte det ut med helsvart.. Time will show... Goe gamle E34`n.... Et lite minne...
BMWPower Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Bruker E39 touringen til familiebil, denna ska han far kosa seg me Men ska selvsagt ha noen familie turer i sommer med denne også, det så er så fint med 5 serien. Kan brukest til det meste
Lars89 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Perfekt bil både motormessig og utseende! Interiøret ville jeg beholdt. Kult med Individual som svært få andre har. Matcha bra med fargen også Gratulerer!
Simen! Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Her var tråden ja Gratulere med fet tralle nok en gang Lemans fargen er veldig stilig! passer godt til e39... Lykke til med ny sesong
Springsteen Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Lekkert! Ser fram til frisk satsning på Eikås i vår og sommer
Ivanrogov Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Gratulerer med en heftig bil Drar nok rimelig godt.. blir vel ikke feste før i 3dje gir?
///FredriK.S Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Gratulerer med en herlig/heftig E39! Lemans fargen og de individual interiøret passer jo helt perfekt. Har du noen motorbilder da?
Olelink Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Gratulerer så mye med ny grom bil Torbjørn ! V8 med kompressor er aldri feil Men det mangler bilder av muskelbunten under panseret Edit: Henger meg på Jon, hvordan går den i forhold til e34 M5'n ?
jon///M Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 gratulere med ny og grom BMW torbjørn denne var jo skikkelig lekker! hvordan går denne iforhold til m5en? behold interiøret, jeg syntes det så veldig lekkert ut, og om du er i tvil på det så tror jeg du vil like det mer og mer jo mer tid du får brukt bak rattet på den. satser du på noe av di store ccn treffene med denne? hadde vert morro og fått sett den irl. nok en gang.. gratulere
S.Hafsmo Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Flott bil ja! ingen tvil om det. kunne godt tenkt meg E39 selv. men 450hk med 3l og kompressor? må jo lade ihvertfal 1 - 1,2 bar? har du noe specs på maskinen?
BMWPower Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Gratulerer med en heftig bil Drar nok rimelig godt.. blir vel ikke feste før i 3dje gir? Har kun kjørt den med vinterdekk, og den slapp faktisk bak når jeg passerte 120 På våt vei vel og merke.. Men tror den får godt tak på tørre veier med sommer dekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå