BMWPower Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Da var det på tide med en liten oppdatering fra helgen på Rudskogen. Så blei det jaggu 1.Plass beste BMW også Det var veldig kjekt!
leif harald Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Hvorfor hadde du den på henger nedover? Må jo være en drøm å kjøre ned i den bilen der
Glema Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Får ikke nok av den bilen din. Den er bortimot perfekt i mine øyne Gratulerer med førsteplassen.
SSM Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA!!!!!!!!! Pyyyyyyyyyyyse
BMWPower Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Hvorfor hadde du den på henger nedover? Må jo være en drøm å kjøre ned i den bilen der Har jo firmabil og gratis tilhenger, så why not Klart det er mye bedre og kjøre bilen, men nå fikk jeg med meg alle ekstra dekkene, telt og masse utstyr pluss du vet aldri, ting kan skje på banen
BMWPower Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Trailerqueen! All the way.... TrailerLaila
BMWPower Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Får ikke nok av den bilen din. Den er bortimot perfekt i mine øyne Gratulerer med førsteplassen. Takk for det, begynner bli veldig fornøyd selv
BMWPower Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA!!!!!!!!! Pyyyyyyyyyyyse Bite me!! Better safe than sorry... Kosta meg ikkje ei krona ekstra.
VegarVS Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 lå bak denna på vei ut på banen tidlig på dagen. driiit fin 5`er!!
Just-turbodiesel Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 rå bil!! nydelige felger og stuk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå