BMWPower Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 Det er vel mulig for de som abonnerer ja
Tzunami Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Du klarte å snike deg inn på tv østfolds reportasje om gatebil også ja http://www.tvostfold.no/klipp/2255.html
BMWPower Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 Du klarte å snike deg inn på tv østfolds reportasje om gatebil også ja http://www.tvostfold.no/klipp/2255.html Haha, 1/2 sec bilde kvalifisere seg vel ikkje som å deltatt i Men ok reportasje då
Tzunami Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Har ikke fått sett reportasjen, men får vel ta meg en tur i butikken og kjøpe bladet da
BMWPower Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Har ikke fått sett reportasjen, men får vel ta meg en tur i butikken og kjøpe bladet da Ja faen, løp og kjøp
NBCustom Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 leste reportasjen, moro med artikkel der og ikkeminst heftig bil, lagt ned mye arbeid og penger i den kan vi vel trygt si. Ellers så lurer jeg på hva reporteren tenkte når han skreiv det med at samboeren ikke skal bli sett, det er den dårligste kommentaren jeg har lest til dags dato..er sikkert ikke vondt ment, men den kan av leseren tolkes på flere måter, ergo dårlig journalistikk
Glema Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Gratulerer med artikkel i gatebil. Heftig bil, og fine bilder
SSM Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Ellers så lurer jeg på hva reporteren tenkte når han skreiv det med at samboeren ikke skal bli sett, det er den dårligste kommentaren jeg har lest til dags dato..er sikkert ikke vondt ment, men den kan av leseren tolkes på flere måter, ergo dårlig journalistikk Hadde han hatt en samboer som svir på øynene så Det er veldig dumt av journalisten og dikte opp slikt piss, nesten som jeg angrer på at jeg også gjorde reportasje med dem.
Thunegutt Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Fikk endelig tak i bladet idag. Veldig bra reportasje Synes faktisk den kommentaren nevt ovenfor her var stilig. Kan virke som du har den "bur-ugla" til samboer...!!! hehe
BMWPower Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 leste reportasjen, moro med artikkel der og ikkeminst heftig bil, lagt ned mye arbeid og penger i den kan vi vel trygt si.Ellers så lurer jeg på hva reporteren tenkte når han skreiv det med at samboeren ikke skal bli sett, det er den dårligste kommentaren jeg har lest til dags dato..er sikkert ikke vondt ment, men den kan av leseren tolkes på flere måter, ergo dårlig journalistikk Helt enig, jeg har da aldri sagt noe slikt til dem og syns den kommentaren var jævli teit for å si det mildt. De hadde også omformulert på mye av det jeg hadde skrevet og "funnet" på ting selv. Jeg fikk heller ikke lese gjennom artikkelen før den ble printet = useriøst! Fikk nettopp lese gjennom artikkelen i Performance BMW og kan si at dette er mye mer seriøst. Den kommentaren kan tolkes på 2 måter, enten vil jeg ikke vise andre at jeg har dame ellers at hu er en skikkelig "bur ugle" Uansett ble hun mindre fornøyd med kommentaren, jeg også. Nesten som jeg må få lagt ut et bilde av henne i neste gatebil magazin
BMWPower Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Ellers så lurer jeg på hva reporteren tenkte når han skreiv det med at samboeren ikke skal bli sett, det er den dårligste kommentaren jeg har lest til dags dato..er sikkert ikke vondt ment, men den kan av leseren tolkes på flere måter, ergo dårlig journalistikk Hadde han hatt en samboer som svir på øynene så Det er veldig dumt av journalisten og dikte opp slikt piss, nesten som jeg angrer på at jeg også gjorde reportasje med dem. Ja, jeg er langt ifra happy med resultatet. Ble for useriøst og mye tull i artikkelen.
BMWPower Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Fikk endelig tak i bladet idag. Veldig bra reportasje Synes faktisk den kommentaren nevt ovenfor her var stilig. Kan virke som du har den "bur-ugla" til samboer...!!! hehe Nettopp det jeg mener, ikke bra... Hun er jo langt i fra det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå