SSM Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Det var lite kommunikasjon med Gatebil fra min side også, måtte sende 3-4 mailer for å få dem til å sende artikkelen. Så påpekte jeg et par ting, men fikk ikke noe respons på det. Synest Louise skriver veldig bra, så jeg gleder meg til å lese din artikkel der ja
Thunegutt Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Gatebil er jo det mest useriøse som finnes der ute, så det kan vel ikke komme som et sjokk!
BMWPower Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Kom ikke så et sjokk nei, men ble jo litt skuffa...
BMWPower Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Fikk en mail og påfølgende tlf fra gatebil magazin der de beklagte skrivefeil i artikkelen. Den "quoten" som stod over bildet skulle være "se PÅ samboeren" ikke kun "se samboeren". Dette ordet som mangler her utgjør selvfølgelig en hel verden av forskjell Uansett, jeg setter veldig pris på at de tok kontakt og vil prøve rette opp i dette. Kommer muligens en rettelse i en annen utgave av bladet Ellers har jeg kjøpt meg ny vinterbil, en E46 2002 mod facelift sedan M-Tech II. Blodsprek 318i (2.0L 143hk) Se om jeg får lagt ut noen bilder....
S.Hafsmo Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Da har du en litt dyrere vinterbil en min 1994 Blazer. Så forøvrig bilen din i ettellerannet UK BMW blad. Kunne det vært BMW Performance, eller Total BMW Magazine?
Glema Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 S.Hafsmo, hvor kan man få kjøpt de bmw bladene der ?
S.Hafsmo Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Tror faktisk det var på narvesen jeg så det, nå i desember. Var nevnt Bergen Gatebil på forsiden.
BMWPower Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Da har du en litt dyrere vinterbil en min 1994 Blazer. Så forøvrig bilen din i ettellerannet UK BMW blad. Kunne det vært BMW Performance, eller Total BMW Magazine? Stemmer det, er Performance BMW. Var noen bilder fra Bergen der ja. Kommer egen artikkel om bilen i det bladet i januar/februar Bladet kan kjøpes på bland annet narvesen ja....
BMWPower Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Noen bilder av vinterbilen E46 318i (2.0 143hk) 2002mod org. M-Tech II. Etter kjøp har jeg lettere modifisert den med: TA Coilovers Tonede vinduer fra Riis bilglass 18" M6 replika felger med piggfri Nokian hakka Sorte nyrer. Bestillt bakrute spoiler men tom på lager, ankommer på nyåret.
Tzunami Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 det er bare å sende litt penger hit altså! virker som om du har lomma full grattis med ny fin bimmer
Arvid André Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Må si 5-serien din er gjennomført! Nydelig bil. Gratulerer med knallfin vinterbil og! Kommer til å følge med her.
Jokkke Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Flotte biler, men hva skjer med at alle kule bilene holder til i Haugesund, ingen gromme bimmere igjen i Bergen for tiden Pen vinterbil du fikk deg óg!
Tzunami Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 må si meg enig i at det er fryktelig mange bimmerser i haugesund! leser jo om den ene etter den andre som havner der! men gikk mot strømmen og hentet en derifra og tok den med til oslo jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå