BMWPower Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Nå skulle jeg gjerne hatt 300 000 høvdinger.. Banken har penger til deg
BMWPower Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Lykke til med salget. Jo takk for det, spent på om jeg klarer selge den
BMWPower Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 True, men tenkt så fantastisk det blir med STOOOOR garasje Med plass til fremtidige prosjekter... På hvilken side av Stord blir denne garasjen da? Er jaggu dyrt å bygge garasje utover standardmål. Lykke til med salget! Hehe, time will show Thanks...
BMWPower Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Ikke godkjennt med kompressor nei dessverre. Har snakket med BT om dette og karroseri & M5 bremser er ok for denne effekten, men det de må ha for godkjenning er en avgass måling. Dette må utføres hos TÜV i Tyskland. Sikkert noe gutta på SS Performance kan fikse, men jeg har ikke brydd meg med det siden kompressoren ser veldig anonym ut i motorrommet
Joher Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Men er den godkjent med 3 litermotoren? eller står det 1996 520i i vognkortet? Rå bil, lykke til med salget!
Superbeetle Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Men er den godkjent med 3 litermotoren? eller står det 1996 520i i vognkortet?Rå bil, lykke til med salget! Edit: men kan jo forsåvidt være godkjent for det om... Lykke til iallefall! En av de lekreste bilene her på forumet..!
Thunegutt Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Lykke til med salget! Skal du ha E60 må du nå ha 530i for kjøre fra meg hehe
jakobm5 Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Ikke godkjennt med kompressor nei dessverre.Har snakket med BT om dette og karroseri & M5 bremser er ok for denne effekten, men det de må ha for godkjenning er en avgass måling. Dette må utføres hos TÜV i Tyskland. Sikkert noe gutta på SS Performance kan fikse, men jeg har ikke brydd meg med det siden kompressoren ser veldig anonym ut i motorrommet håper jeg forsatt har førsteretten på felgene;) det må svi å selge en så gjennomført bil,,,men som du sier så stor garasje og nye prosjekter er heller ikke å forakte:) lykke til å husk å pip tvært d e aktuelt med felgsalg;)
E30 ex Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Det er en ærlig sak å selge, men ser ikke helt hvordan et bytte med en e46M3 skal innbringe den helt store egenkapitalen i din favør Har vel tilgode å se en slik under 400k
BMWPower Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Men er den godkjent med 3 litermotoren? eller står det 1996 520i i vognkortet?Rå bil, lykke til med salget! Står 520i i vognkortet ja. M52 og M54 motoren er jo nesten identiske, så har ikke sett det som et behov. Men har vurdert å godkjenne den med kompressoren. Er sikkert ikke et problem å få den godkjent med 3 L da bremser og annet er fra en M5 og tåler effekten
BMWPower Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Det er en ærlig sak å selge, men ser ikke helt hvordan et bytte med en e46M3 skal innbringe den helt store egenkapitalen i din favør Har vel tilgode å se en slik under 400k Hehe, ventet egentlig på denne kommentaren Som det står i annonsen så er rent salg mest ønskelig, men om jeg bytter i en M3 E46 eller E60 så blir dette en bil jeg kan bruke hele året og kan da selge en av de andre bilene mine. Har nå 3 stk. Da trenger jeg kun 2. Det koster en del å ha 3 biler (Hadde 4).
E30 ex Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Ikke at det er noe jeg har noe med, men klarte ikke å la være Vet hvordan du har det , kommer aldri frem til rette bilformelen selv
BMWPower Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Ikke at det er noe jeg har noe med, men klarte ikke å la være Vet hvordan du har det , kommer aldri frem til rette bilformelen selv Det er låv å spørr, venta som sagt på at noe ville kommentere det Rette bilformelen finnes ikke tror jeg, finner den såfall ikke
SSM Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Rett bilformel 1: oppgradert Audi RS4 bi-turbo Rett bilformel 2: E61M5 manuell kasse Rett bilformel 3: E46M3 ombygd touring med kompressor Rett bilformel 4: E39M5 kompressor touring Legg til luft fjæring, så kan man gå raskt fra rå stance til litt høyde om man skulle komme ut for noen leie plasser (Jaaaaaa, vet du hater Audi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå