Rayen Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Gratulerer med nybil =) Blir gromt dette her =D Takker. Time will show.. Savner nå go bilen også, håper savnet ikke blir for gale hehe. Blir sikkert litt tungt og se den komme glidene til våren rein og fin i solen =P Eg gleder meg hvertfall =D
BMWPower Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Veldig veldig pen bil ja! Lurte på hvilken effekt har du på hjula? 450hk og 560nm er nesten det samme som jeg har klart å kalkulere meg til på hva jeg har i motoren på M5'n. Har 360hk på 6400RPM (7000prm redline) og 460nm på 2000rpm. ESS kalkulerer med et tap på ca 15%, så det vil si ca 380hk og 476nm på hjula. Tenkte jeg skulle benke den til våren, så kan legge frem resultat da. Vi kan jo ta et drag?
BMWPower Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Gratulerer med nybil =) Blir gromt dette her =D Takker. Time will show.. Savner nå go bilen også, håper savnet ikke blir for gale hehe. Blir sikkert litt tungt og se den komme glidene til våren rein og fin i solen =P Eg gleder meg hvertfall =D Er redd for det blir tungt ja
Lapin Kulta Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Gå for BBS LM! Fy flate, dette ser jææææævlig bra ut!
BMWPower Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 BBS LM er absolut et bra alternativ Da var bilen levert til lakk og så til soting av ruter hos Riis bilglass, så blir det eksos bygging etterpå. Har også hatt årets første ekstra bidrag til statkassen i helga, farlig bil å ha dette. Alt for morsommt å gi gass
S.Hafsmo Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 haha! har du diskutert litt med onkel politi? kan tenke meg det er fort gjort med såpass maskin. hvordan er lyden fra kompressoren på denne? det var en skrukompressor ja?
BMWPower Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 haha! har du diskutert litt med onkel politi? kan tenke meg det er fort gjort med såpass maskin. hvordan er lyden fra kompressoren på denne? det var en skrukompressor ja? Det var veldig lite diskusjon egentlig, la meg veldig flat og var veldig ydmyk. Da det var jeg som dreit meg ut Hadde xxx km/t forbi UP og bremsa ned før de fikk målt meg, så det er bare flaks at de ikke tok lappen fra meg Tar og roer ned tempo litt til jeg heller kommer på banen tror jeg Er ikke mye lyd fra pressa, men nok til at du hører at det er noe der. Skrukompressor ja.
BMWPower Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Pris på soting? Sote helt fram ja? Da må du nesten ringe Riis bilglass å høre Soter helt frem ja, men ganske lyst.
Lapin Kulta Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Pris på soting? Sote helt fram ja? Da må du nesten ringe Riis bilglass å høre Soter helt frem ja, men ganske lyst. Jepp. Bra, syns ikke det er pent hvis det er kullsvart vovosoting
Torbjørn E39 Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Grattis med heftig E39. Likte fargen, interiøret og motor Kjenner det klør litt i fingra etter å montere sugetrim på 535 min å, men har egentlig bestemt meg "litt" å heller spare til E39 M5 istedet. 535 er fresh nok enda og veldig anonym v8 og passer meg egentlig bra. Kjekt når noen "ypper" seg og du bare klamper fjøla vanskelig å slippe fjøla når den først får opp dampen er jo så herlig lyd.
BMWPower Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Takk for det Tror du gjør lurt i å heller spare til en M5. Alternativet er jo og montere en kompressor på din, funker det også Jeg elsker lyden fra M5 E39 V8 med et gromt effektanlegg Skal ha meg det en dag....
boost Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 korleis går det med eu godkjenning frammøve da:) med pressa montert??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå