Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dem reklamere for at dem skaffer alt av deler til Bmw. Tullprat.

skulle ha meg nytt justerbart senkesett til e36 1991 320 i. og det som er med min er at stabilisatorstagene er festet på fjørbenet i motsetning til 1992 og oppover som har festet på bære bru!

Heldigvis hadde koed 1 sett fra Fk til 7 lapper så det ordnet seg.

Så no blir det ordning på tralla

es2fts620e037mce53cx.jpeg

51wmv261226ybr6vrj7h.jpg

7zbf888dztgscu511350.jpg

mangu16zhixdebh5amzy.jpg

Skrevet

Jeg ser vel egentlig ikke helt problemet og forstår ikke helt "raseriet" ditt. GS bildeler skaffer alt av originale deler (forøvrig på svært kort tid) og svært, svært mye av det uoriginale... Og er det noe de ikke klarer å fremskaffe alikevel, neivel. Da får man heller prøve ett annet sted..

Skrevet
Jeg ser vel egentlig ikke helt problemet og forstår ikke helt "raseriet" ditt. GS bildeler skaffer alt av originale deler (forøvrig på svært kort tid) og svært, svært mye av det uoriginale... Og er det noe de ikke klarer å fremskaffe alikevel, neivel. Da får man heller prøve ett annet sted..

+1

De sa i fra om at de ikke kan hjelpe deg med anskaffelsen med en gang. Hadde vært annerledes om de hadde sagt ja først, misbrukt tiden din og sagt nei etterpå.

Skrevet

+1

Skrevet

+1

Skrevet

forstå meg rett. ikke noe sint. bare syns det var litt dårlig.. dem sa ikke at dem skulle prøve og skaffe det for meg heller. ellers er jeg fornøyd med gs bildeler. har handla masse der men har altid fått hjelp før.

Skrevet

Bilen din, som er av de tidligste E36 har stabstag festet i fjørbeinet, noe som gjør at det selges utrolig få senkesett til denne typen, derav lite varelager. Det finnes løsninger med og bytte bærearmer slik at du får det likt som utgaven etter din bil.

GS kan bestille det samme settet som du kjøpte av Koed, men når man av erfaring vet at det tar 2 - 4 mnd og få noe av Koed, er det bedre og si nei, en og be deg vente i 4 mnd... ( tenk hva du hadde skrevet her inne da? )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...